پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
تظاهرات مردم بحرین

حوزه/ ائتلاف جوانان انقلاب ۱۴ فوریه بحرین از مردم خواست روز جمعه آینده همبستگی خود را با اهالی منطقه الشرقیه و العوامیه در شرق عربستان اعلام کنند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، ائتلاف جوانان انقلاب 14 فوریه بحرین با صدور بیانیه ای از مردم خواست روز جمعه آینده در تظاهراتی مرکزی با عنوان جمعه همبستگی با عوامیه شرکت کنند و همبستگی خود را با اهالی منطقه الشرقیه و العوامیه در شرق عربستان اعلام کنند.

در این بیانیه آمده است: منطقه الشرقیه به ویژه محله المسوره در عوامیه این روزها شاهد جنایت های تروریستی سازمان یافته توسط مزدوران نظام سعودی با هدف تهدید و ترساندن شهروندان می باشد و این جنایت ها تا کنون ده ها مجروح و چند شهید بر جای گذاشته است و تمام این اقدامات جنایت آمیز با بهانه های واهی مانند تعقیب و پیگرد چند نفر متهم صورت می گیرد در حالی که حمله با گلوله جنگی به منازل و شهروندان عادی نشان دهنده سازمان یافته بودن این جنایت ها می باشد.

ائتلاف جوانان انقلاب 14 فوریه در مارس 2016 نیز همزمان با اولین سالگرد حمله سعودی ها به مردم یمن پویشی جهانی برای تروریستی دانشتن نظام عربستان به راه انداخت و خواستار تحریم جهانی این نظام شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha