جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
الدقاق

حوزه/ شیخ دقاق گفت: ملت عزیز ما بدانند که فقها و مرجعیت در نجف اشرف و شهر مقدس قم با تمامی نیرو از شما حمایت می نمایند و اوضاع بحرین را لحظه به لحظه پیگیری می نمایند تا حدی که من از این شدت و همت در پیگیری به تعجب و وجد آمده ام.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» در پی به تاخیر افتادن محاکمه شیخ عیسی قاسم برای چندمین بار که نشان از ناتوانی رژیم آل خلیفه و حامیان سعودی آن در برابر ملت مظلوم بحرین دارد، حجت الاسلام والمسلمین شیخ عبدالله الدقاق نماینده آیت الله عیسی قاسم در ایران با انتشار پیامی این پیروزی را به ملت بحرین تبریک گفت. متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحيم
الحمد لله رب العالمين، وصلى الله على محمد وآله الطاهرين.

به ملت باوفا و غیرتمندمان این پیروزی بزرگ را تبریک می گویم.ما باچشمان خود دیدیم که به واقع " اگر روزی ملتی اراده ای کند تقدیر هم راهی جز استجابت نخواهد داشت ".
شهید سید محمد باقر صدر صادق به درستی فرمود که "جماعت مردم همیشه از سرکشان قوی تر است."
ملت عزیز ما شمایید که معادله را خواهید ساخت. شما در قلب تاریخ ثبت شدید و جلوه هایی ارزشمندتر از آنچه به طلا نگاشته شود خلق نمودید.
ملت عزیز ما بدانند که فقها و مرجعیت در نجف اشرف و شهر مقدس قم با تمامی نیرو از شما حمایت می نمایند و اوضاع بحرین را لحظه به لحظه پیگیری می نمایند تا حدی که من از این شدت و همت در پیگیری به تعجب و وجد آمده ام  و همچنان از جناب آیت الله عیسی قاسم تا آخرین نفس دفاع خواهند نمود. پس شما هم تا آخرین قطره خون دست از یاری اشان نکشید که شما اهل شهامت و کرم هستید.
نظام با استمرارا در به تعویق انداختن جلسات محاکمه این شخصیت دینی و ملی در صدد و توهم است تا اراده شما را بشکند، اما ملت بزرگ ما از هوشیاری شایسته ای برخوردار است و فریب دسیسه های نظام را نخواهد خورد و در میدان باقی خواهد ماند بدون اینکه این حرارت فرو کش کند و تا تحقق تمامی مطالبات به حق و عادلانه اش از پا نخواهد نشست و بالعلکس پیشروی نموده و بیشتر ایثار خواهد نمود تا زمانی که پیروزی متوقع فرارسد. و ما النصر الا من عندالله العزیز الحکیم.

عبدالله الدقاق- طهران.
14 مارس 2017م.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha