سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
عربستان

حوزه/ جنبش یاران جوانان انقلاب ۱۴ فوریه بحرین ، طی بیانیه ای جنایت رژیم سعودی در اعدام ۸۱ شهروند از جمله ۴۱ شهروند استان قطیف و ۷ یمنی را به شدت محکوم کرد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، در روزهای اخیر برگ دیگری از دفتر جنایات آل سعود در اعدام بیش از ۸۰ انسان بی گناه ورق خورد و این رژیم ظالم را به شدت به سمت پرتگاه نابودی نزدیک کرد.

جنبش یاران جوانان انقلاب ۱۴ فوریه بحرین طی بیانیه ای ضمن محکوم کردن این جنایت بی شرمانه این اقدام را نشان دهنده ضعف رژیم سفیانی مروانی بنی امیه سعودی و احساس سقوط و نابودی قریب الوقوع آن و بن بست رسیدن جنگ پوچ آنها بر علیه مردم یمن دانست.

متن بیانیه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

قال الله سبحانه تعالی (ان فرعون علا فی الأرض وجعل أهلها شیعا یستضعف طائفة منهم یذبح أبنائهم ویستحی نساءهم انه کان من المفسدین) سورة القصص/الایة٤/صدق الله العلی العظیم.

فرعون در زمین برتری جویی کرد ، واهل آن را به گروه های مختلفی تقسیم نمود گروهی را به ضعف و ناتوانی می کشاند ، پسرانشان را سر می برید و زنانشان را ( برای کنیزی و خدمت ) زنده نگه می داشت او به یقین از مفسدان بود ! ( آیه ۴ سوره مبارکه قصص)

جنبش یاران جوانان انقلاب ۱۴ فوریه بحرین جنایت و کشتار فجیع رژیم سعودی با اعدام ۸۱ شهروند از جمله ۴۱ نفر از بهترین فرزندان قطیف و ۷ یمنی از جمله دو اسیر جنگی را به شدیدترین الفاظ محکوم می کند و این جنایت را با توجه به تحولات بین المللی و جنگ در اوکراین را به منظور ایجاد رعب ، وحشت و ترساندن مردم شبه جزیره عربستان و مردم آزاده منطقه قطیف می داند . این جنایت هولناک نشان دهنده ضعف رژیم سفیانی مروانی بنی امیه سعودی و احساس سقوط و نابودی قریب الوقوع آن و بن بست جنگ پوچ آنها بر علیه مردم یمن و همچنین دخالت عربستان و امارات و ارتش های سپر شبه جزیره علیه مردم بحرین است که در یازدهمین سالگرد این دخالت علیه جنبش مردمی ما که خواستار آزادی، سربلندی، عزت و رهایی از رژیم مطلقه آل خلیفه هستند و هنوز زیر بار این مداخله و این اشغال آشکار ناله می کنند اتفاق افتاده است.

دستی که امروز مرتکب این قتل عام و جنایت شده، همان دستی است که در آغاز انقلاب و قیام ۱۴ فوریه ۲۰۱۱ میلادی خون فرزندان ملت بحرین را بر زمین ریخت و همان دستی است که مرتکب قتل عام و جنایات جنگی علیه مردم برادر یمن شده است . شهادت خونین فرزندان بی گناه شبه جزیرة عربی و حرمین شریفین تأثیر بسزایی در شعله ور شدن شعله پایداری و اراده ملت ها خواهد داشت و انقلاب و قیام مردمی جدید را در قطیف و الاحساء و جرقه انقلاب در بحرین علیه رژیم متجاوز و اشغالگر آل خلیفه وآل سعود را شعله ور خواهد ساخت . جنبش یاران جوانان انقلاب ۱۴ فوریه معتقد است که اعدام های اخیر رژیم آل سعود دلیل روشن و انکارناپذیر و قطعی بر خونریز بودن این رژیم و خطر بزرگ آن ها برای بشریت است . همچنین این اعدام ها و این جنایت بزرگ و هولناک با میل و جهت گیری آمریکایی ها صورت گرفت .

قتل عام ۴۱ زندانی جنبش های مسالمت آمیز قطیف توسط رژیم سعودی در شرایطی صورت گرفت که آنها را ناعادلانه، نادرست و به اتهام «موارد تروریسم» خواندن اتهام آنها و از جمله ادعای دروغین آن ها علیه فقیه شبه جزیره عربی و منطقه خلیج فارس ، شهید آیت الله نمر باقر النمر (ره ) متهم کرده بودند.

رژیم سفاک سعودی با انجام این قتل عام و جنایت شنیع با اعدام ده ها تن از فرزندان حجاز و قطیف و حرمین شریفین و جمعی از اسرای یمنی و در ماه شعبان، ماه پیامبر رحمت حضرت محمد بن عبدالله (صلی الله علیه و آله و سلم) به جهانیان و به دور و نزدیک ثابت کرده است که این رژیم قاتل، وحشی و خون ریز است . همچنین عدم موفقیت محمد بن سلمان ولیعهد سعودی (اره به دست ) در عرضه خود به افکار عمومی جهان به عنوان فردی اعتدالی را ثابت کرد و به تمام جهان ثابت نمود که او فقط یک سفاّک و یک قاتل سادیسمی است که از کشتن و ریختن خون انسان های آزاده، شریف و بی گناه و جان باختن آنها و درد و رنج بستگانشان لذت می برد.

ما معتقدیم که پس از این جنایت فجیع در اعدام آزادگان، امروز مسئولیت سرنگونی این رژیم خونخوار و جنایتکار که ملک سلمان مدعی خادمی حرمین شریفین است بر عهده همه فرزندان امت عربی و اسلامی می باشد ، این در حالی است که او مالک پروژه عادی سازی روابط و موجودیت رژیم غاصب صهیونیستی است .

همچنین یادآور می‌شویم که علاوه بر کشتار فیزیکی، کشتار اخلاقی رژیم فاشیست سعودی با گردآوری جوانان جنبش مسالمت‌آمیز در قطیف در یک فهرست با مظنونان پرونده‌ های تروریسم از سازمان‌های القاعده و داعش (که ساخته وپرداخته خوشان است ) به منظور توهین به افکار عمومی داخلی و خارجی مبنی بر اینکه مجازات اعدام مبتنی بر پرونده های تروریستی است و این نوع اطلاعات نادرست تنها موید واقعیت جنایتکار و خونین رژیم تروریستی سعودی است و این دروغ ها افکار عمومی جهانی، منطقه ای و داخلی را نخواهد فریفت .

این جنایت شنیع، دلیلی انکار ناپذیر برای رد ادعای ایجاد اصلاحات، تغییر و گشایش (توسط اره به دست ) و اعتبار اوست و او و پدرش ظالم او همان معاویه بن ابی سفیان و یزید بن معاویه بن ابی سفیان فاسق و سرکش و ستمگر هستند . جنبش یاران جوانان انقلاب ۱۴ فوریه، همزمان با تسلیت و ابراز همدردی صمیمانه خود به خانواده های معظم شهدای والامقام، از درگاه خداوند متعال علو درجات روح شهدا ، رحمت واسعه الهی و سکونت آنها در باغ های وسیع بهشتی و حشر با پیامبر(ص) و اهل بیت پاک و معصومان علیهم السلام و با پیامبران و شهدا و دوستان و صالحان و صبر و آرامش برای خانواده های آنها را خواستار است.

ننگ و شرم برای رژیم خونریز و تروریست سعودی.

سربلندی و جاودانگی بر شهدای ابرار .

جنبش یاران جوانان انقلاب ۱۴ فوریه بحرین

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha