پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
آموزش و پرورش هرمزگان

حوزه / مدیر کل آموزش و پرورش هرمزگان با بیان اینکه استان هرمزگان، جایگاه اول در جذب روحانیون مدارس امین در کشور را به خود اختصاص داده است، گفت: طرح امین، یکی از بهترین طرح‌هایی است که در آموزش و پرورش اتفاق افتاده و آغوش ما برای فعالیت طلاب در این عرصه باز است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از هرمزگان، محمد قویدل، مدیرکل آموزش و پرورش، عصر دوشنبه در جمع معاونین تبلیغ و امور فرهنگی مدارس علمیه هرمزگان، اظهار داشت: یکی از رسالت‌ها و ماموریت‌های مجموعه آموزش و پرورش، تاسیس سازمان تعلیم و تربیت کودک است.

وی افزود: در استان هرمزگان، ۲۲ منطقه آموزشی داریم که ۴۰۰ هزار نفر دانش آموز در این مناطق مشغول تحصیل هستند و ۲۶ هزار همکار فرهنگی ما مشغول فعالیت‌های آموزشی و فرهنگی در این مدارس هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان با اعلام اینکه همکاران ما در سراسر استان تلاش دارند که منویات مقام معظم رهبری را در مدارس اجرایی کنند، یادآور شد: اگر در کوچک‌ترین نقطه‌ای از استان در خصوص عدم اجرای تحول بنیادین آموزش و پرورش گزارشی به ما برسد با آموزشگاه برخورد جدی خواهیم کرد.

قویدل با بیان اینکه استان هرمزگان، جایگاه اول در جذب روحانیون مدارس امین در کشور را به خود اختصاص داده است، مطرح کرد: طرح امین، یکی از بهترین طرح‌هایی است که در آموزش و پرورش اتفاق افتاده و آغوش ما برای فعالیت طلاب در این عرصه باز است.

وی با اشاره به اینکه شهرهای مرزی در استان در اولویت اول مدارس امین قرار خواهند گرفت، گفت: به زودی جلسه‌ای با روسای مناطق آموزش و پرورش برگزار خواهیم کرد و ضمن دعوت از مسئولین مدارس علمیه استان، تذکرات لازم جهت همکاری بیشتر با مبلغان را بیان خواهیم کرد.

در پایان این نشست نیز هرکدام از معاونین تبلیغ شهرستان‌ها به بیان دیدگاه‌ها و نظرات خود پرداختند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha