جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
سومین اجلاسیه مجمع جهادگران کشور در خرمشهر

سردار سرلشکر سلامی در خصوص ترور سرهنگ پاسدار «صیاد خدایی»، عنوان کرد: هیچ عمل شرورانه دشمن و استکبار جهانی بدون پاسخ نمی ماند و ان‌شاءالله انتقام خون این عزیز سخت خواهد بود و گرفته می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سومین اجلاسیه مجمع جهادگران کشور در اردوگاه شهید باکری خرمشهر با اشاره به اینکه جز با آرایش جهاد نمی توان پیشرفت کرد، اظهار داشت: ما فهمیده ایم عزتمان، کرامتمان، آزادیمان، حفظ ارزش های مقدس مان، اعتلای دینمان، درخشش جوان در میدان جهاد مخصوصا توسط بسیج ممکن است.

وی با بیان اینکه بسیج محصول جهاد فی سبیل الله است، بیان کرد: تمام فرصت های بی نظیر ما از درون تهدیدات، و مخاطرات حاصل شده است. اگر فتح خرمشهر، فتح المبین و دیگر فتوحات نبود و آن ایستادگی یک ملت روی زمین نبود، امروز اینقدر قدرت امتداد یافته و بسط یا فته بر روی زمین نداشتیم.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عنوان کرد: ملت ایران به برکت اطاعت و حمایت از ولی فقیه، نائب امام زمان(عج) وقتی جنگ را به میدان جهاد تبدیل کرد، همه آمدند و با دست های خالی در مقابل دشمن خدا صف کشیدند.

سردار سرلشکر سلامی با اشاره به اینکه سوم خرداد تولد ملت ایران به عنوان قدرت وسیع با بیرق اسلام بود، افزود: بعداز آن فرمول غلبه بر قدرت ها را یافتیم و قاعده های غلبه بر دشمن را پیدا کردیم.

وی با اشاره به آیه قرآنی «بَلی إِن تَصبِروا وَتَتَّقوا وَیَأتوکُم مِن فَورِهِم هذا یُمدِدکُم رَبُّکُم بِخَمسَةِ آلافٍ مِنَ المَلائِکَةِ مُسَوِّمینَ»، عنوان کرد: در معنی این آیه آمده است که آری، (امروز هم) اگر استقامت و تقوا پیشه کنید، و دشمن به همین زودی به سراغ شما بیاید، خداوند شما را به پنج هزار نفر از فرشتگان، که نشانه‌هایی با خود دارند، مدد خواهد داد.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: ملت ایران اسلامی همچون آب خروشانی است که یا از فراز آن عبور می‌کنند یا کنار آن یا از درون آن راهی را ایجاد می‌کنند.

سردار سرلشکر سلامی خاطرنشان کرد: اکنون تحریم هم فرصت و تهدید است اما در حال تبدیل شدن به فرصت می باشد و با شما جهادگران به این فرصت تبدیل می شود.

وی با بیان اینکه امروزه عرصه، میدان جهاد شما جهادگران است، اظهار داشت: امروزه جنگ چهره خود را عوض کرده است. لذا بسیج، راه غلبه ما در این جنگ است. جوانان را به میدان جهاد سازندگی و بسیج سازندگی بیاورید. شما عین ملائک برای نصرت مردم ایران خلق شده است.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه راهی جز جهاد برای ایران اسلامی نیست، ادامه داد: سازندگی عرصه اصلی جهاد است. ۴۲ هزار گروه جهادی وقتی روی زمین جاری شوید همانند رود خروشان مشکلات را با خود می برید. متوقف و نا امید نشوید.

سردار سرلشکر سلامی در خصوص ترور سرهنگ پاسدار «صیاد خدایی»، عنوان کرد: هیچ عمل شرورانه دشمن و استکبار جهانی بدون پاسخ نمی‌ماند و ان‌شاءالله انتقام خون این عزیز سخت خواهد بود و گرفته می شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha