پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
تصاویر/ مراسم تجلیل از طلاب برادر و خواهر کردستانی در دفتر حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی

حوزه/ نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان گفت: امروز زمان جهاد علمی و اقتصادی است، بنابراین برای به دست آوردن پیروزی همانند دوران دفاع مقدس نیازمند داشتن امید به آینده هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، حجت الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی، امروز در مراسمی به مناسبت سوم خردادماه در جمع ارتشی های مستقر در کردستان، اظهار داشت: سوم خردادماه سال ۶۱ برای ملت ایران یک روز مسرت بخش و شادی بخش بود، زیرا آزادسازی خرمشهر از دستان دشمن بعثی زمینه اتحاد و وحدت رویه بیشتر نیروهای مسلح گردید.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان ادامه داد: در برابر دشمن بعثی تمام نیروهای مسلح ایران اسلامی یکصدا و واحد قرار گرفتند و همین امر زمینه خلق حماسه ای ماندگار برای نظام و انقلاب شد.

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی اظهار کرد: در آزادسازی خرمشهر بسیاری از جوانان برومند این سرزمین به شهادت رسیدند و با این کار خود درسهای بسیاری به ما آموختند.

وی در ادامه تصریح کرد: امروز زمان جهاد علمی و اقتصادی است، بنابراین برای به دست آوردن پیروزی همانند دوران دفاع مقدس نیازمند داشتن امید به آینده هستیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان در بخش دیگری از سخنان خود به دیدار مسئولان و دولتمردان با رهبر معظم انقلاب اسلامی اشاره و خاطرنشان کرد: رئیس جمهور در این دیدار اعلام کرد که بیش از ۵۴ هزار میلیارد تومان دولت سیزدهم بدهی های دولت های گذشته را پرداخت کرده است که بی شک این مبلغ می توانست در کشور کارهای اساسی را پایه گذاری نماید.

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی با اشاره به اینکه امروز انتخابات با رای و تصمیم گیری ملت صورت می گیرد، افزود: امروز هر کسی که توانایی و تعهد انجام کارها و امور را دارد می تواند در سرنوشت کشور شریک باشد ولی این امر در رژیم گذشته غیرممکن بود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha