پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
آیت الله محمد تقی مدرسی ازعلمای عراق

حوزه/ حجت الاسلام شیخ جواد خالصی امام جمعه کاظمین و هیئت همراه با آیت الله سید محمد تقی مدرسی از علمای عراق دیدار کردند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام شیخ جواد خالصی امام جمعه کاظمین و هیئت همراه با آیت الله سید محمد تقی مدرسی از علمای عراق دیدار کردند.

دو طرف در این دیدار در خصوص مسائل مهم امت اسلامی، به ویژه پیروان اهل بیت (علیهم السلام) در عراق و جهان بحث و گفت‌وگو کردند.

آیت الله مدرسی در بخشی از سخنان خود به ضرورت وحدت صف و کلمه دعوت کرد تا فرصت هرگونه اقدامی را به دشمنانی که به کمیت امت اسلامی هستند، ندهند.

ایشان در بخش دیگر نو آوری و تحول در شیوه و برنامه های آموزشی آکادمیک که با پیشرفت تکنولوژی در جهان متناسب است را خواستار شد و بر لزوم تحول در برنامه درسی حوزوی که متناسب با ضروریات زندگی باشد، تأکید کرد.

آیت الله مدرسی بیان داشت: تحول تکنولوژی و پیشرفت علمی که جهان شاهد آن است، ما را تلاش برای تغییر برنامه درسی آکادمیک و حوزوی تشویق می کند تا سوار شدن بر ماشین تحول عقب نمانیم، امّا همزمان با ورود به عرصه تحول باید اصول و مبانی دینی و اعتقادیمان حفظ شود.

از سوی دیگر حجت الاسلام الخالصی بر ضرورت توجه به توصیه های مرجعیت دینی و عمل آن تأکید کرد و گفت: ملت عراق به این توصیه ها نیاز دارند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha