جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مدرسه علمیه خواهران نمین

حوزه/ استاد مدرسه علمیه فاطمةالزهراء(س) شهرستان نمین گفت: شهدا با ایثار و فداکاری، مانع از نفوذ دشمن و دستیابی آنها به اهدافشان شدند، بنابراین امروز قداست خون شهدا در گرو پاسداری از حریم ولایت و صیانت از ارزش‌های اسلامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در اردبیل، حجت‌الاسلام‌ مسعود رجب‌نژاد استاد مدرسه علمیه فاطمه‌الزهراء(س)شهرستان نمین، ظهر امروز در جمع طلاب مدرسه علمیه خواهران فاطمةالزهراء(س) شهرستان نمین، با تأکید بر لزوم بزرگداشت ایام هشت سال دفاع مقدس، اظهار داشت: لازم است که پیام شهدا به گوش مسئولان و دولتمردان رسانده شود و بدانند که شهدا و رزمندگان، هدفشان دفاع از ارزش‌های دین اسلام بوده است.

وی افزود: اگر ما چرایی مقابله با استکبار جهانی به‌ویژه صهیونیست‌ها را درک کنیم، به‌طور قطع خود را آماده رزم و استقامت کرده و هرگز در شرایط فعلی با بهانه‌هایی مانند گرانی، تورم اقتصادی و مشکلات معیشتی میدان را رها نمی‌کنیم.

استاد مدرسه علمیه فاطمةالزهراء(س)شهرستان نمین با اشاره به پیروزی رزمندگان اسلام در شرایط سخت جنگ تحمیلی، یادآور شد: ما هر لحظه در خط مقدم جبهه اسلام هستیم تا دشمنان با راه‌اندازی جنگ معرفتی و اقتصادی، در صدد براندازی انقلاب اسلامی نباشند.

وی تصریح کرد: شهدا با ایثار و فداکاری، مانع از نفوذ دشمن و دستیابی آنها به اهدافشان شدند، بنابراین امروز قداست خون شهدا در گرو پاسداری از حریم ولایت و صیانت از ارزش‌های اسلامی است.

حجت‌الاسلام‌ رجب‌نژاد تصریح کرد: پیروزی در گرو اخلاص‌، ایمان و عمل صالح است و همه اینها صفات بارز و از فضائل اخلاقی رزمندگان و شهدا است که آنها را برای حرکت و نیل به شهادت به تکاپو وا می‌داشت.

وی با تاکید بر لزوم بازگویی و روایتگری خاطرات هشت سال دفاع مقدس، گفت: این اقدام برای تفکر و اندیشه‌ورزی است، تا تبدیل به چراغی برای سازندگی خط انتقال معارف دینی و ایجاد موجی گسترده از معارف الهی برای مقابله با جبهه دشمن باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha