شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
عباس خیراندیش

حوزه/ دبیر جشنواره استانی علامه حلی(ره) هرمزگان از آغاز پنجمین دوره جشنواره در استان خبر داد.

حجت‌الاسلام عباس خیراندیش در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از بندرعباس، با اشاره به اهمیت توجه به موضوعات پژوهشی، اظهارداشت: تنها با جدیت در آموزش و اهمیت به امر تحقیق و پژوهش است که یک طلبه می تواند کارآمد و پاسخگوی مسائل روز جامعه باشد.

وی، هدف اصلی طلاب را تبلیغ دین دانست و بیان کرد: تبلیغ بر پایه تحقیق و پژوهش استوار است و بدون توجه به پژوهش نمی‌توان امیدوار به رقم خوردن اتفاقات بزرگ در این حوزه بود. چراکه حضرت علی(ع) می فرمایند: «لا ینفع اجتهاد بغیر تحقیق: هر تلاشی که در آن تحقیق و حقیقت جویی نباشد، سودمند نیست.»

معاون پژوهش حوزه علمیه استان هرمزگان، با ذکر این نکته که انجام تحقیق و پژوهش در پاسخگویی به مسائل روز و شبهات راهگشاست، تصریح کرد: در همین راستا علاوه بر مطالعه پایان نامه ها و مقالات علمی که کمک شایانی در موفقیت مبلغین عزیز دارد، ضروری است که طلاب عزیز سراغ تحقیق و پژوهش و خلق اثر پژوهشی بروند.

حجت‌الاسلام خیراندیش با اشاره به برگزاری جشنواره استانی علامه حلی (ره) در هرمزگان، گفت: طلاب، مبلغین و اساتید حوزه های علمیه خواهران و برادران می‌توانند برای ثبت آثار خود در پنجمین دوره جشنواره استانی و بهره‌مندی از امتیازات پژوهشی تا ۳۱خرداد۱۴۰۱ به سایت جشنواره علامه حلی(ه) به نشانی http://www.jhelli.ir مراجعه نمایند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha