جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
توزیع یک هزار و 200 بسته گوشت قرمز در کهگیلویه و بویراحمد

حوزه/ مدیر ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد از آغاز توزیع یک هزار و ۲۰۰ بسته گوشت قرمز بین نیازمندان پنج شهر «دهدشت، چرام، قلعه رئیسی، دیشموک و مارگون» خبر داد.

علیرضا دولت آبادی، مدیرکل ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در یاسوج، با اشاره به طرح «نذر قربانی» ماه شوال، گفت: امروز ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان با همکاری و حمایت‌های موسسه حضرت خدیجه(س) و برنامه تلویزیونی سمت خدا، دهمین مرحله از طرح نذر قربانی را در استان برگزار خواهد کرد.

وی، ارزش هر یک از این بسته‌های گوشت گوسفندی را معادل سه میلیون و ۳۰۰ هزار ریال اعلام کرد و گفت: در این مرحله از طرح قربانی ۱۲۰۰بسته گوشت گرم به همت اعضای کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد میان افراد نیازمند در سطح استان توزیع خواهد شد.

مدیرکل ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: این طرح در شب و روز شهادت امام جعفر صادق(ع) در سطح استان توزیع خواهد شد.

دولت‌آبادی اضافه کرد: در این مرحله، مناطق هدف کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد شهر دهدشت، چرام، قلعه رئیسی، دیشموک و شهر مارگون است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha