جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حقوق شهروندی

حوزه/ با حضور معاون قضائی دادستان کل کشور از  بیش از ۱۲۰ دقیقه تولیدات چند رسانه ای دادگستری کل استان در حوزه حقوقی شهروندی رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در یزد، سرپرست روابط عمومی و ارتباطات دادگستری استان یزد با بیان مطلب فوق، به خبرنگاران گفت:‌ در مراسمی که با حضور سعید عمرانی، معاون قضایی دادستان کل کشور برگزار شد از تولیدات چند رسانه ای در حوزه آموزش حقوق شهروندی رونمایی شد.

حسین عباس زاده افزود:‌ این تولیدات در قالب چهار مجموعه با عناوین به سادگی زندگی، بیان آسیب های نهان، شهروند آگاه، شهر آباد یک و دو رونمایی شد.

وی به تولید هشت قسمت کلیپ های رئال در قالب مجموعه سبک زندگی با موضوع خانواده اشاره کرد و بیان داشت: مجموعه بیان آسیب های نهان شامل ۱۷ کلیپ آموزشی در موضوع پیشگیری از آسیب های اجتماعی حوزه دانش آموزی تولید شده است.

عباس زاده:‌ مجموعه شهروند آگاه، شهر آباد در دو قالب موشن گرافی شامل قوانین شامل خرید و فروش، رهن و اجاره و کلیپ های رئال شامل آموزش معاملات ملکی تولید شده است.

سرپرست روابط عمومی و ارتباطات دادگستری استان یزد خاطر نشان کرد: این تولیدات با همت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد و با هدف پیشگیری از وقوع جرم، ارتقاء اطلاعات حقوقی و قضائی آحاد جامعه و آموزش حقوق شهروندی صورت گرفته است.

وی گفت: تولیدات رونمایی شده با ارائه به صدا و سیمای مرکز استان با استفاده از ظرفیت شبکه های اجتماعی و فضای مجازی منتشر می شود.

انتهای پیام/۳۱۳/۴۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha