جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
مشترک آذرغربی

حوزه/ نماینده ولی فقیه و استاندار آذربایجان غربی در پیامی مشترک حادثه ریزش ساختمان متروپل آبادان و درگذشت تعدادی از هموطنان را تسلیت گفتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی، نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و محمدصادق معتمدیان در پی حادثه دلخراش ریزش ساختمان متروپل آبادان، پیام تسلیتی به شرح ذیل صادر کردند:

بسمه تعالی
وَبَشِّرِ الصَّابرِینَ الَّذینَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِیبَهٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ
به شکیبایان نوید ده. همانان که چون پیشامد ناگواری به آنان برسد می گویند: ما از آنِ خداییم و به سوی او بازمی گردیم. (سوره بقره ۱۵۶)

حادثه تلخ تخریب بخشی از ساختمان متروپل آبادان باعث تاسف و تاثر شد. مصیبت بزرگ از دست دادن تعدادی از هم میهنان عزیزمان را محضر مقام عظمای ولایت، خانواده های داغدار و مردم شریف آبادان و استان خوزستان تسلیت عرض نموده و از خداوند منان برای ایشان اجر و صبر مسئلت داریم.

مردم شریف استان خوزستان و آبادان در طول تاریخ انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی مقاومت هوشمندانه و دشمن شناسی را مشق جهانیان کردند و در این حادثه هم هوشمندانه پای مطالبات خود خواهند بود و اجازه ی سوء استفاده به دشمنان این مرز و بوم را نخواهند داد. دشمنان ایران عزیز نمی توانند در صفوف به هم پیوسته ی ایرانیان رخنه کرده و آن ها را از هم جدا کنند.

با توجه به دستور صریح مقام معظم رهبری مبنی بر ضرورت پیگرد مقصران حادثه و مجازات عبرت آموز آنان، امید داریم تا دیگر شاهد تکرار چنین حوادث تلخی نباشیم.

بار دیگر همدردی و همراهی خود و مردم شهیدپرور استان آذربایجان غربی را با مردم غیور خوزستان و آبادان و داغدیده های این حادثه تلخ اعلام می داریم.

سید مهدی قریشی/نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان غربی
محمدصادق معتمدیان / استاندار آذربایجان غربی

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha