دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تصاویر / مراسم گرامیداشت جانباختگان حادثه متروپل آبادان در اهواز

مراسم بزرگداشت جانباختگان حادثه ریزش ساختمان متروپل آبادان از سوی نماینده ولی فقیه در خوزستان، در مصلای مهدیه امام خمینی (ره) اهواز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، مراسم بزرگداشت جانباختگان حادثه ریزش ساختمان متروپل آبادان، امروز از سوی نماینده ولی فقیه در خوزستان در مصلای مهدیه امام خمینی (ره) اهواز برگزار شد.

در این مراسم که جمعی از مردم اهواز، مسئولان استانی، نمایندگان مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، طلاب و روحانیون مدارس علمیه و خانواده‌های داغدیده این حادثه حضور داشتند، یاد و خاطره جانباختگان ساختمان متروپل گرامی داشته شد.

حجت الاسلام والمسلمین حاجتی، استاد حوزه علمیه خوزستان در این آیین در سخنانی با اشاره به اینکه ملت ایران در سوگ جانباختن جمعی از هموطنان است، بر برخورد با عوامل دخیل در بروز این حادثه تاسف بار تاکید کرد.

وی گفت: مقصران در بروز این حادثه باید طبق قانون مجازات و تنبیه شوند تا درس عبرتی برای دیگران باشد تا با جان و مال مردم بازی نکنند.

در حاشیه این مراسم حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان، جانباختگان را همچون فرزندان و اعضای خانواده خود برشمرد و اظهار داشت: با هدف ابراز همدردی در سوگ این عزیزان نشسته ایم و ان شاءالله خداوند متعال به خانواده‌های آنها صبر عنایت بفرماید.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha