جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تبریز

حوزه/ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی گفت: همزمان با سی و سومین سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی(ره)، مراسم بزرگداشت آن عزیز سفرکرده در سراسر استان برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت‌الاسلام میکائیل اسکندری رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در عصری که استکبار بر دنیا حکومت می‌کرد، مردی از شهر قم برخاست و همچون جدش ابراهیم(ع)، بت‌های به ظاهر قدرتمند را درهم شکست و مستضعفان و آزادی خواهان جهان را بیدار کرد.

وی زنده نگه داشتن یاد و نام چنین شخصیتی را وظیفه تمام آزادگان جهان دانست و افزود: امام خمینی(ره)، تنها متعلق به مردم ایران و حتی مسلمانان نیست، بلکه همه آزادگان و آزادی خواهان و خداجویان عالم، این شخصیت را الگوی خود در راه مبارزه با ظلم و ستم می‌دانند و نام ایشان در قلب همه حقیقت جویان دنیا جای دارد.

حجت الاسلام اسکندری به برنامه‌های پیش بینی شده برای بزرگداشت سی‌وسومین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) اشاره کرد و یادآور شد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی از ماه‌ها قبل جلسات برنامه‌ریزی و سیاستگذاری برای بزرگداشت سالگرد ارتحال حضرت امام(ره) را تشکیل داده و با تشریک مساعی اعضای فعال خود، برنامه‌های متنوع و متعددی را تدارک دیده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی مراسم بزرگداشت امام راحل را محوری‌ترین برنامه معرفی کرد و گفت: با توجه به اینکه مراسم بزرگداشت حضرت امام(ره) در حرم مطهر ایشان صبح روز شنبه ۱۴ خردادماه با سخنرانی مقام معظم رهبری برگزار خواهد شد و به لحاظ اینکه امسال اعزام کاروان از استان‌های غیرمجاور به حرم مطهر حضرت امام(ره) انجام نخواهد شد، بنابراین مردم استان این برنامه را از طریق شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی مشاهده خواهند کرد.

وی خاطر نشان کرد: مراسم استانی و اصلی بزرگداشت سی‌وسومین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) و نیز گرامیداشت یاد و خاطره شهدای قیام خونین ۱۵ خرداد، از ساعت ۱۸ لغایت ۲۰ روز شنبه ۱۴ خرداد ماه در مصلای اعظم حضرت امام خمینی(ره) تبریز از طرف نماینده ولی فقیه در استان و استاندار آذربایجان شرقی برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام اسکندری ادامه داد: عزاداری خیابانی، برگزاری نمایشگاه‌های عکس، کتاب و اجرای سرود و نماهنگ در رثای امام حضرت امام(ره) از دیگر برنامه‌های جانبی این مراسم خواهد بود.

وی در پایان از عموم مردم استان دعوت کرد تا با حضور گسترده و باشکوه خود در برنامه‌های بزرگداشت ارتحال حضرت امام(ره)، یکبار دیگر با آرمان‌های والای انقلاب اسلامی، امام راحل و منویات ولی امر مسلمین جهان رهبر معظم انقلاب تجدید میثاق کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha