جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
تصاویر/مراسم تشییع سه تن از شهدای تازه تفحص شده دفاع مقدس در اصفهان

حوزه/ دانشگاه فرهنگیان لرستان میراث‌دار ۳۳ شهید دانشجو معلم است که با شهادت خود، برگ‌زرینی را در تاریخ دفاع مقدس ورق زدند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، علی آقایی جودکی، رئیس دانشگاه فرهنگیان استان لرستان ظهر امروز در یادواره شهدای دانشجوی این استان که در سالن دانشگاه فرهنگیان برگزار شد، اظهار داشت: دانشگاه فرهنگیان لرستان میراث‌دار ۳۳ شهید دانشجو معلم است که با شهادت خود، برگ‌زرینی را در تاریخ دفاع مقدس ورق زدند.

وی با تاکید بر لزوم ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و به خصوص در بین نسل جوان و تکریم از خانواده‌های شهدای دانشجو معلم استان، افزود: تاریخ شفاهی خانواده ۳۳ شهید دانشجو معلم دانشگاه فرهنگیان لرستان تهیه و رونمایی شد.

رئیس دانشگاه فرهنگیان لرستان با اشاره به رونمایی از کتاب شهدای دانشجو معلم با عنوان "سروهای سربلند"، گفت: در این کتاب زندگی‌نامه، تصاویر، مستندات و وصیت‌نامه ۳۳ شهید دانشجو معلم به رشته تحریر در آمده است.

سردار اسداله گنجعلی، فرمانده لشکر عملیاتی ۱۷ علی‌بن ابی‌طالب(ع) قم هم در این مراسم با بیان اینکه مقاومت، کلمه مشترک ملت‌های آزاده جهان است، اظهار داشت: ایستادگی ملت ایران در جنگ تحمیلی یک الگو در عرصه مقاومت برای جهانیان است.

وی با اشاره به حفاظت از حریم ولایت توسط نیروهای مقاومت، خاطر نشان کرد: با همه جنایت‌های عظیم داعش در عراق و سوریه، اما نیروهای مقاومت با فرماندهی حاج قاسم سلیمانی توانستند مانع از تعرض دشمن به حرم اهل‌بیت(ع) شوند.

فرمانده لشکر عملیاتی ۱۷ علی‌بن ابی‌طالب(ع) قم با بیان اینکه امروز نیز دفاع از حریم جمهوری اسلامی با مقاومت امکان‌پذیر است، گفت: این حرم با خون مطهر شهدا در زمان دفاع مقدس حفظ شده و امروز با شجاعت نیروهای نظامی و انقلابی در حال انجام است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha