جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حوزه امیرالمومنین رشت

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امیرالمومنین علی(ع) رشت گفت: امروز بیش از هر زمانی نیاز انسان به معنویت، بیشتر شده است و یقینا طلاب که به دنبال اجرای عالی‌ترین هدف مقدس خلقت یعنی عبودیت و معنویت در جوامع هستند، باید بیشترین توان و زمان خود را برای رسیدن به این هدف عالی قرار دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از گیلان، جلسه بررسی تهذیبی طلاب مدرسه امیرالمومنین علی(ع) رشت، روز گذشته با حضور حجت الاسلام داوود محسنی معاون تهذیب حوزه علمیه گیلان و حجت الاسلام صادق شعبانی مدیر مدرسه علمیه امیرالمومنین علی(ع)، در این مدرسه برگزار شد.

حجت الاسلام محسنی با اشاره به تقویت درسی، روحی و معنوی طلاب پایه اول که در حال حاضر مشغول به تحصیل هستند، اظهار داشت: در طول سال تحصیلی، طلاب پایه اول در دو سطح پایش قرآنی شدند که این پایش قرآنی به نام میثاق یک و در کل استان اجرا شد و هدف از این طرح نیز مأنوس شدن بیشتر طلاب با قرآن بود.

وی با بیان اینکه حضور طلاب مدرسه امیرالمومنین(ع) رشت در طرح قرائت صفحه به صفحه قرآن کریم رضایت بخش است، از شرکت اکثر طلاب استان در این طرح قرآنی خبر داد و گفت: امیدواریم همه طلاب گیلان در راستای مأنوس شدن با قرآن در این طرح شرکت کنند.

حجت الاسلام شعبانی، مدیر مدرسه علمیه امیرالمومنین علی(ع) نیز در این نشست، اظهار داشت: امروز بیش از هر زمانی نیاز انسان به معنویت، بیشتر شده است و یقینا طلاب که به دنبال اجرای عالی‌ترین هدف مقدس خلقت یعنی عبودیت و معنویت در جوامع هستند، باید بیشترین توان و زمان خود را برای رسیدن به این هدف عالی قرار دهند.

وی اظهار کرد: ملزومات رسیدن طلاب به عبودیت و معنویت، مأنوس شدن طلاب با مبانی طرح کلی اندیشه اسلامی در قرآن می‌باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha