دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
بق

حوزه / نماینده ولی فقیه در کاشان با انتقاد از رسانه‌ملی در عدم شناساندن صحیح شخصیت امام خمینی(ره) به نسل جوان، اظهار کرد: رسانه ملی، امام خمینی(ره) را به نسل جوان معرفی کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، حجت‌الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی عصر یکشنبه در دیدار اعضای جمعیت موتلفه اسلامی کاشان، گفت: امام خمینی(ره) فرمودند با تشکیل حکومت اسلامی در ایران، ایجاد بیداری اسلامی در جهان اسلام و بیداری عدالت طلبانه، زمینه ظهور حضرت مهدی(عج) فراهم می‌شود.

امام جمعه کاشان با اشاره به ویژگی‌های حزب موتلفه اسلامی، خاطر نشان کرد: مبارزه با رژیم شاه و تلاش در میدان پیروزی انقلاب اسلامی و حضور در صحنه‌های مختلف برای تداوم انقلاب، مهمترین ویژگی این حزب می‌باشد.

وی بر لزوم کادر سازی حزب موتلفه تاکید کرد و یادآور شد: نباید دست ما برای بکارگیری نیروهای انقلاب در سمت‌های اجرایی کشور خالی باشد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با تاکید بر تقویت رویش‌های جوان در حزب موتلفه و با انتقاد از رسانه‌ملی در عدم شناساندن صحیح شخصیت امام خمینی(ره) به نسل جوان، اظهار کرد: رسانه ملی، امام خمینی(ره) را به نسل جوان معرفی کند.

نماینده ولی فقیه در کاشان تبیین رهنمودهای امامین انقلاب و اندیشه های شهید مطهری برای نسل جوان را با اهمیت خواند و با ابراز خرسندی از ترویج منظومه فکری مقام معظم رهبری توسط ۹۰ نفر از بانوان فرهیخته کاشانی، مطرح کرد: این گروه از بانوان محتوای بیانات مقام معظم رهبری را در دانشگاه‌ها برای اساتید و دانشجویان تبیین می‌کنند.

وی، جهاد تبیین را وظیفه همگان دانست و با بیان اینکه باید معاونت رسانه در حزب موتلفه ایجاد شود، خاطر نشان کرد: نیروهای انقلاب در مسیر تحقق جهاد تبیین، باید بازوی یکدیگر باشند.

در ابتدای این دیدار دبیر و اعضای حزب موتلفه اسلامی کاشان با ارائه گزارشی از فعالیت‌ها، به ارائه نقطه نظرات خود در زمینه‌های مختلف پرداختند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha