دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
غرفه جامعه الزهرا در نمایشگاه ردای سرخ

حوزه/ سرپرست حوزه‌های علمیه خواهران با بیان این که یاد شهید را زنده نگه‌داشتن، نام همه خوبی‌ها را زنده نگه‌داشتن است، گفت: ایثار، اخلاص و استقامت شهدا باید سرلوحه کارها باشد و در هر منصب و شغلی که قرار داریم به آن عمل کنیم.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مجتبی فاضل در حاشیه بازدید از نمایشگاه ردای سرخ که به مناسبت برگزاری کنگره ۴ هزار شهید روحانی در مصلای قدس در حال برگزاری است، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه اظهار داشت: خداوند متعال در قرآن کریم می‌فرمایند که شهدا زنده اند و در نزد خداوند رزق‌وروزی می‌خورند.

وی ادامه داد: شهدا نه‌تنها در زندگی دنیایی خودشان منشأ اثر بودند و حتی به‌حسب ظاهر که در بین ما نیستند اما با این‌ وجود، زمانی که از این نمایشگاه بازدید می‌کنیم چیزی جز خوبی، خیر و معنویت استنشاق نمی‌کنیم به‌طوری‌که هوای اینجا خدایی است.

سرپرست حوزه‌های علمیه خواهران با بیان این که یاد شهید را زنده نگه‌داشتن، نام همه خوبی‌ها را زنده نگه‌داشتن است، افزود: ایثار، اخلاص و استقامت شهدا باید سرلوحه کارها باشد و در هر منصب و شغلی که قرار داریم به آن عمل کنیم.

وی افزود: باید در طی سال این‌گونه برنامه‌ها برای آشنایی با فرهنگ ایثار و جهاد اجرایی و نقاط ضعف آن نیز برطرف شود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین فاضل به غرفه مرکز مدیریت خواهران و جامعه الزهرا اشاره کرد و گفت: این غرفه به‌صورت مشترک برپا شده که شهدای طلبه خواهر را به جامعه معرفی می‌کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha