دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کد خبر: 1027533
۱۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۲
طاووس مستور

حوزه/ "طاووس مستور" عنوان رمانی است خواندنی با موضوع زندگانی حضرت بقیة الله الاعظم(عج) آن هم پس از شهادت مظلومانه پدر بزرگوارشان امام حسن عسکری(ع) که نویسنده آن خانم محبوبه زارع است و به همت نشر جمکران به زیور طبع آراسته شده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، این اثر گویا مخاطب را سوار بر ماشین زمان نموده و او را می برد به دوران پر از التهاب خلافت معتمد عباسی و وحشتی بی حد و وصف آن هم در مقطع مهمی از زمان که خبر از موعودی بی نام و نشان مطرح است

این رمان در واقع روایتی جذاب از اواخر عمر پر برکت امام حسن عسگری(ع) و پس از آن تولد و جانشینی امام زمان (عج) است آن هم از زبان راویانی که نزدیک ترین افراد به این اتفاقات تاریخی و سراسر معجزه بوده اند.

در بخشی از این کتاب می خوانیم؛" معتمد نعره کشید:«یعنی اصل قضیه را تایید می کنی! یعنی پذیرفته ای که زیر چشم من، در خانه ای که تحت محاصره لشکریان من است، طفلی به دنیا آمده و من از آن خبر ندارم!» ... به پیامبر اکرم(ص) عرض شد: ای فرستاده خدا! آن قائم که از نسل شماست چه وقت ظهور می کند؟ آن حضرت فرمود: ظهور او مانند قیامت است تنها خداوند است که چون زمانش فرا رسد آشکارش می سازد. فرا رسیدن آن بر آسمانیان و زمینیان پوشیده است. جز به ناگهان بر شما نیاید"

گفتنی است خانم محبوبه زارع، متولد سال ۱۳۵۸ در یزد و دارای مدرک دکترای تفسیر تطبیقی است و تاکنون بیش از ۲۰ عنوان کتاب از وی به زیور طبع آراسته شده است که از آن جمله می توان به مجموعه ۵ جلدی قهرمانان کوچک کربلا، شرط هشتم، مسافر ناتمام ، عقل های پاره وقت و مردم و حکومت در مصاحبه با اولین حاکم جامعه نبوی(ص) امام علی(ع) اشاره نمود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha