یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
ی

حوزه / آیین تکریم از خانواده معظم شهدا و جانبازان با حضور امام جمعه، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و جمعی از مسئولان در دفتر امام جمعه آران و بیدگل برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، حجت الاسلام ابوالفضل سلیمانی روز گذشته در مراسم تکریم از خانواده معظم شهدا و جانبازان، اظهار داشت: به دلیل برکات فراوانی که شهدا دارند، همه آحاد جامعه لازم است که بزرگداشت این عزیزان را وظیفه خود بدانند.

امام جمعه آران و بیدگل، با تاکید بر لزوم زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا، خاطرنشان کرد: همانطور که دشمن تمام تلاش خود را در کم رنگ کردن نهضت امام حسین(ع) و صحرای کربلا به کار می‌گیرد، در مقطع کنونی نیز سعی دارد نکات مثبت انقلاب را کم‌رنگ جلوه دهد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان آران و بیدگل، تصریح کرد: بزرگداشت‌ها و تکریم‌ها از خانواده معظم شهدا و جانبازان در قالب همان جهاد تبیین می‌گنجد.

امام‌جمعه آران و بیدگل، با تاکید بر اینکه بازگو نمودن واقعیت‌های جنگ برای نسل جوان ضروری است، خاطر نشان کرد: برای تحقق جهاد تبیین و جلوگیری از غفلت‌ها، لازم است واقعیت‌های دوران جنگ برای نسل جوان به خوبی بیان شود.

حجت‌الاسلام سلیمانی، یادآور شد: مسئولان تکریم از خانواده معظم شهدا و جانبازان را به یک جلسه بسنده نکنند و به صورت مستمر نسبت به برگزاری این جلسات اهتمام بورزند.

انتهای پیام. /

از خانواده معظم شهدا و جانبازان آران و بیدگل تجلیل شد

از خانواده معظم شهدا و جانبازان آران و بیدگل تجلیل شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha