شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
مراسم افتتاحیه سی و ششمین همایش مدیران مرکز خدمات در مشهد

مشهد/ مراسم افتتاحیه سی و ششمین همایش مدیران مرکز خدمات حوزه‌های علمیه در مجتمع ولایت مشهد برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مشهد، مراسم افتتاحیه سی و ششمین همایش مدیران مرکز خدمات حوزه‌های علمیه با حضور آیت الله علم الهدی، نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی، اعضای هیئت‌مدیره، معاونان ستادی و مدیران کل استانی مرکز خدمات در مجتمع ولایت مشهد برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین رحیمیان موحد، رئیس هیئت مدیره مرکز خدمات حوزه در این همایش با عرض تبریک میلاد حضرت معصومه(س) گفت: در طول قرن‌ها هیچ خاندانی به اندازه خاندان پیامبر و اهل بیت(ع) مورد لطف و محبت انسان‌ها قرار نگرفتند و دشمنان با ساخت فیلم موهون و سخیف نمی‌توانند ذره‌ای از علاقه و ارادت مردم به اهل بیت (ع) کم کنند.

وی افزود: بعد از تأسیس حوزه علمیه قم تفکراتی همچون مارکسیسم در جهان طرفدارانی پیدا کرد اما تفکر و شخصیت حضرت امام و علامه طباطبایی(ره) همه این جاذبه‌ها را محو کرد و الگویی برای جوانان شد و انقلاب اسلامی پایه‌گذاری شد.

رئیس هیئت‌مدیره مرکز خدمات اظهار داشت: حوزه‌های علمیه به عنوان متولیان مکتبی که توسط پیامبر اکرم (ص) و امیرالمؤمنین(ع) نهادینه شد وظیفه مهمی را بر عهده دارند.

حجت الاسلام والمسلمین رحیمیان خاطر نشان کرد: رسیدگی به مشکلات نخبگان و استعدادهای برتر باید دغدغه اصلی مدیران حوزه باشد، چراکه آنها باعث تعالی حوزه می‌شوند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha