جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
ساوه

حوزه/ همزمان با فرا رسیدن میلاد حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها و روز دختر، همایش "نقش بانوان در جهاد تبیین" در ساوه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک، همزمان با فرا رسیدن میلاد حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها و روز دختر، همایش "نقش بانوان در جهاد تبیین" با همکاری مدارس علمیه خواهران شهرستان ساوه، در مدرسه علمیه فاطمه زهرا سلام الله علیها برگزار شد.

در این همایش، سرهنگ علیرضا مهدی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ساوه با تبریک ایام دهه کرامت، گفت: جهاد تبیین از تاکیدات مقام معظم رهبری است که نشان دهنده اهمیت و حساسیت دوره‌ای بسیار مهم و تعیین کننده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ساوه در ادامه اظهار کرد: بانوان باید آموزش استفاده صحیح از فضای مجازی را فرا بگیرند تا در کاهش آسیب‌های مجازی موثر باشند.

وی افزود: بانویی که در طول روز بیشترین وقت خود را به فعالیت و گشت و گذار در فضای مجازی اختصاص بدهد آنچنان که باید نمی تواند به تربیت فرزندان برسد.

در ادامه این مراسم با حضور مسئولین شهرستان ساوه از چهار کتاب که توسط اساتید مدارس علمیه خواهران شهرستان تالیف شده، رونمایی شد.

از برنامه‌های جنبی این مراسم می توان به مولودی‌خوانی، برگزاری مسابقه ویژه کودکان و نوجوانان و همخوانی سرود سلام فرمانده اشاره کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha