یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
ماموستا فایق رستمی

حوزه/امام جمعه سنندج گفت: یکی از مهمترین ویژگی های امام (ره) دشمن شناسی و زمان شناسی بود و همین امر زمینه ای برای پیروزی در دوران دفاع مقدس گردید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، ماموستا فایق رستمی در خطبه های این هفته نماز جمعه سنندج، ضمن تسلیت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) اظهار داشت: امام خمینی (ره) از شخصیتی منحصربفرد و بزرگ برخوردار بودند و همین امر باعث شد که نام ایشان برای همیشه در تاریخ ماندگار شود.

امام جمعه سنندج گفت: سختی ها و مشقت هایی که امام خمینی (ره) در راه مبارزه با رژیم پهلوی تحمل کردند، هرگز باعث نشد که از هدف متعالی خود دست بردارد.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری افزود: انقلاب اسلامی با نصرت الهی و غیرت دینی و سیاسی ملت ایران محقق و به پیروزی رسید؛ این انقلاب یک انقلاب ارزشی است که همین امر باعث برتری آن نسبت دیگر انقلابها در دنیا شده است.

ماموستا رستمی ادامه داد: یکی از مهمترین ویژگی های امام (ره) دشمن شناسی و زمان شناسی بود و همین امر زمینه ای برای پیروزی در دفاع مقدس گردید.

امام جمعه سنندج عنوان کرد: امام راحل با وجود اینکه کشور در یک جنگ تمام عیار و طولانی بود باز هم اجازه نداد که مشکلات اقتصادی مردم را در تنگنا قرار دهد، بنابراین باید مسئولان امروز از سیره امام راحل الگوبرداری کنند.

این عالم اهل سنت گفت: خوشبختانه بعد از رحلت امام راحل، سکان رهبری کشور به دست امام خامنه ای افتاد؛ شخصیتی که حکیم و با بصیرت است و همین امر باعث شده است که هر توطئه ای علیه نظام و ملت شکست بخورد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha