سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۸ شوال ۱۴۴۵ | May 7, 2024
بر

حوزه / امام جمعه آران و بیدگل با تاکید بر اینکه اتحاد کلمه، عامل موفقیت حضرت امام خمینی(ره) بود، گفت: در میدان رفع مشکلات مردم، توحید و وحدت کلمه، اصلی اساسی برای مسئولان و جناح‌های مختلف سیاسی است که باید به آن توجه کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان حجت الاسلام ابوالفضل سلیمانی، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته آران و بیدگل در مصلای این شهر، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره حضرت امام خمینی(ره) و قیام ۱۵ خرداد، اظهار داشت: با تبعیت از مکتب حضرت امام(ره)، لازم است تا کارهایمان انگیزه الهی پیدا کند.

امام جمعه آران و بیدگل، داشتن انگیزه الهی را مهمترین عامل پیروزی انقلاب اسلامی ایران دانست و گفت: امام خمینی(ره) با انگیزه الهی و همراهی مردم، انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس را به پیروزی رساندند و در مقابل افراد منحرف ایستادگی کردند.

حجت الاسلام سلیمانی بر لزوم انس جوانان با پروردگار، قرآن و نماز شب تاکید کرد و یادآور شد: جوانان با توسل به مکتب اهل بیت(ع) و مکتب سردار سلیمانی، تلاش کنند تا معنویت را در وجود خودشان افزایش دهند.

وی جوهره مکتب سردار سلیمانی را انگیزه الهی دانست و با بیان اینکه کسی که انگیزه‌اش الهی باشد، باندبازی نمی‌کند، خاطر نشان کرد: کسی که انگیزه‌اش الهی است، در داخل و خارج از کشور و در برابر افکار مختلف، پیروز خواهد شد.

حجت الاسلام سلیمانی با تاکید بر اینکه اتحاد کلمه، عامل موفقیت حضرت امام خمینی(ره) بود، تصریح کرد: در میدان رفع مشکلات مردم، توحید و وحدت کلمه اصلی اساسی برای مسئولان و جناح‌های مختلف سیاسی است که باید به آن توجه کنند.

امام جمعه آران و بیدگل با بیان اینکه مقام معظم رهبری ادامه دهنده راه امام راحل هستند، تصریح کرد: متاسفانه عده‌ای از مظلومیت مقام معظم رهبری در شخصیت، مکتب و مواضع قدرتمندانه ایشان سوء استفاده می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه مواضعی که امام خمینی(ره) در برابر مستکبرین داشتند را در بیانات مقام معظم رهبری نیز شاهد هستیم، گفت: مقام معظم رهبری در عرصه ایجاد وحدت بین مسلمانان جهان و جناح‌های سیاسی در داخل کشور و مقابله با جریان‌های ضداستکباری و استبدادی با تمام توان ایستاده‌اند.

امام جمعه آران وبیدگل، به توقیف کشتی نفتی جمهوری اسلامی اشاره کرد و یادآور شد: سپاه پاسداران با تبعیت از سخنان مقام معظم رهبری که اگر دشمن یکی بزند، دو تا می‌خورد، در پاسخ به توقیف کشتی نفتی ایران در کمترین زمان ممکن دو کشتی نفتی یونان را توقیف کرد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha