یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
رهبر معظم انقلاب اسلامی

حوزه/ رهبر معظم انقلاب اسلامی با اشاره به سرود فراگیر شده «سلام فرمانده» خاطرنشان کردند: اظهار ارادت مردم به حضرت بقیة الله نشانه گرایش آنها به دین و انقلاب است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی، صبح امروز (شنبه) با حضور در مراسم سی‌وسومین سالگرد رحلت حضرت امام خمینی (رحمه‌الله)، با اشاره به سرود فراگیر شده «سلام فرمانده» خاطرنشان کردند: مردم امروز گرایششان به انقلاب و به دین از روز اول انقلاب یقیناً بیشتر است... شما ببینید در همین سرودی که این روزها پخش شده، که اظهار ارادت به ولی‌عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف و روحنا فداه، و سلام به حضرت بقیة الله است، ببینید مردم چه کار دارند می کنند. چه اظهار شوقی، چه همراهی‌ای، چه اظهار ارادتی، پیر، جوان، نوجوان، کودک، زن ، مرد، همه، در سرتاسر کشور، در تهران یک جور، در مشهد یک جور، در اصفهان یک جور، در یزد یک جور، در شهرهای مختلف یک جور. این رویگردانی مردم از دین است؟ یا به عکس. ما اول انقلاب اینجور چیزها را نداشتیم. ما اول انقلاب هجوم دانشجویان جوان به سمت مراکز اعتکاف را نداشتیم. این اجتماعات عظیم مذهبی را نداشتیم. امروز اینها هست.

ایشان تأکید کردند: درباره ملت ایران اشتباه کردند. چهل و سه چهار سال است که در ۲۲بهمن و در روز قدس مردم راهپیمایی می کنند با این عظمت. این دلیل رویگردانی مردم از انقلاب است؟ این دلیل وفاداری مردم است. این دلیل مقاومت مردم است. این دلیل ایستادگی مردم است. این دلیل تاثیر درس امام در این ملت بزرگ و بزرگوار است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • Ali IR ۱۳:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۴
    9 1
    نواده هرزه پهلوی بجای اینکه برای مردم ایران نسخه بپیچه بهتره بره قانون اساسی مزحک مشروطه و دوران پهلوی رو دانلود کنه و بخونه درسته که نواقص و کاستی ها و اشتباهات و انحرافاتی بعد از رحلت امام قدس ره بوجود آمد و مردم را ناراحت کرده ولی مسلما راه حل آن خانواده دزد پهلوی و اشرف معتاد نیست مردم ایران با هوشند و فریب این ظاهرسازی ها رو از خانواده پهلوی که امتحانشون رو به این ملت پس دادن نمی خورن
  • مخاطب IR ۱۵:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۴
    6 35
    مهر تائید فرمانده کل قوا بر سرود سلام فرمانده
    • - IR ۱۷:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۴
      25 4
      از کجا معلوم اصلا منظورش شعر سلام فرمانده بوده؟ چرا سریع جوگیر می شید؟
    • ایران IR ۲۱:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۵
      1 25
      پس منظورشون کدام شعر بوده بفرمایید تا ما هم بدونیم!!!!
    • مخاطبِ «مخاطب» IR ۰۷:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۶
      22 1
      الان یعنی نعوذباللّه «حضرت ولی‌عصر ارواحنافداه فرمانده و رهبر انقلاب فرمانده کل قوا هستند»؟!! امان از غلیان احساسات کور و بی‌منطق! بنده خدا، منظور از این فرمانده کل قوا که ما در کشورمان می‌گوییم، فرماندهی قوای مسلح جمهوری اسلامی ایران است. «فرمانده کل قوا»ی واقعی و حقیقی عالم، وجود مقدس حضرت صاحب‌العصر والزمان، ولی‌عصر والامر، الامام حجةبن الحسن العسکری المهدی ارواحنا و ارواح‌العالمین لتراب مقدمه‌الفداه هستند. فتأمل!
  • محمدرضا رحیمی IR ۱۹:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۴
    5 29
    این سلام فرمانده من بدون شک میگم کسیکه اولین جرفه به ذهنش خورده از طرف صاحبلزمان بوده باورکنید چهلو چهارساله دشمن هزاران غلط کرد اما باهمین یه سرود همش ریخته شد در سطل اشغال ومطمئن باشید باز هم ازاینکارهای چشم کور کننده معاندین خواهد بود