یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
ل

حوزه / آیت الله طباطبایی نژاد با بیان اینکه در هر یک از بیمارستان های اصفهان در دوران کرونا بیش از ۳۰ نفر از روحانیون خدمت می کردند، گفت: در ابتدای کرونا که با فوتی های زیاد روبرو بودیم، طلاب روحانیون به صورت جهادی و خودجوش در تغسیل و تدفین فوتی های کرونا خوش درخشیدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سیدسعید حسینی، روز گذشته در جلسه مدیران مدارس‌ علمیه، جمعی از روحانیون و مسئولان منطقه کاشان با آیت الله طباطبایی نژاد، نماینده ولی فقیه در اصفهان با تشریح ظرفیت‌های حوزوی و علمی کاشان، گفت: توصیه‌های علمای اصفهان قطعا در حل مشکلات کاشان بسیار کارگشا خواهد بود.

آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد نیز ضمن تبریک ایام ولادت حضرت علی بن موسی الرضا(ع) به نقش بی نظیر روحانیون در پیروزی انقلاب اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: روحانیون بیشترین شهید را نسبت به سایر اقشار جامعه تقدیم انقلاب اسلامی ایران کرده اند و در میدان خدمت به مردم هم پیشگام هستند.

نماینده ولی فقیه در اصفهان با بیان اینکه در هر یک از بیمارستان های اصفهان در دوران کرونا بیش از ۳۰ نفر از روحانیون خدمت می کردند، افزود: در ابتدای کرونا که با فوتی های زیاد روبرو بودیم، طلاب روحانیون به صورت جهادی و خودجوش در تغسیل و تدفین فوتی های کرونا خوش درخشیدند.

آیت الله طباطبایی نژاد تصریح کرد: روحانیون حتی در شرایط سخت زندگی غُر نمی زنند و در تمام صحنه های انقلاب نیز حضوری چشمگیر دارند و خودشان را خادم مردم می دانند.

وی به پیشرفت های کشورمان در عرصه های مختلف اشاره کرد و ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران در عرصه های دفاعی، علم و فناوری و... پیشرفت های قابل توجهی داشته است.

امام جمعه اصفهان، به پیشرفت کیفی و کمی حوزه های علمیه کشور در بعد از انقلاب اشاره کرد و سیدحسن نصرالله، شیخ زکزاکی، و ... را تربیت شده حوزه های علمیه دانست و یادآورشد: اینکه درحال حاضر ۱۰ هزار نفر غیرایرانی در حوزه علمیه قم در حال تحصیل می باشند، نوعی تحول در حوزه های علمیه محسوب می شود .

نماینده ولی فقیه در اصفهان در پایان با قدردانی از حضور امام جمعه، روحانیون و مسئولان کاشان، بر تداوم اتحاد و همدلی برای رفع مشکلات منطقه کاشان تاکید کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha