یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
ا

در جلسه استاندار اصفهان و نماینده ولی فقیه در کاشان، مسائل و مشکلات این منطقه بررسی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سیدسعید حسینی، نماینده ولی فقیه در کاشان روز گذشته در جلسه مدیران مدارس‌ علمیه، جمعی از روحانیون و مسئولان منطقه کاشان با استاندار اصفهان، ضمن شکرگزاری نظام اسلامی، اظهار داشت: تشکیل حکومت اسلامی در ایران تحقق آرزوی پیامبران بود.

نماینده ولی فقیه در کاشان با اشاره به بیانات امام راحل که فرمودند ۲۲ بهمن۵۷ سرآغاز حکومت الله در جهان است، تاکید کرد: کارگزار چنین حکومتی لیاقت و شرافت می خواهد که بتواند این مسئولیت سنگین را عهده دار شود.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با اشاره به بخشی از نامه ۵۳ حضرت علی (ع) به مالک اشتر در انتصاب استاندار مصر، ادامه داد: در این نامه خطاب به مالک اشتر ضمن تاکید بر جمع آوری مالیات، جهاد با دشمنان، رفع مشکلات مردم، آبادانی و عمران، بر یاری دین خدا با زبان و قلب نیز اشاره شده است.

وی بر لزوم تلاش مسئولان برای رفع مشکلات مردم تاکید کرد و گفت: مسئولان در نظام اسلامی ایران باید شکرگزار نعمت ولایت فقیه باشند و اجازه ندهند ظلمی بر مردم واقع شود.

سید رضا مرتضوی، استاندار اصفهان هم تبریک ایام دهه کرامت، گفت: به دلیل اینکه شهرهای بزرگ استان اصفهان، خصوصاً کاشان پیشران در سرمایه گذاری های اقتصادی هستند باید در کارهای فرهنگی هم برای دیگر شهرهای استان الگو باشد.

وی، به سفر دو روزه مدیران استان اصفهان به کاشان در آینده نزدیک اشاره کرد و افزود: به دلیل حجم زیاد کار و مشکلات سفر کاربردی مدیران استان اصفهان به کاشان دو روز خواهد بود.

استاندار اصفهان به سفر اخیر مدیران استان به آران و بیدگل اشاره کرد و یادآورشد: در این سفر با انجام یک سری کار مطالعاتی و برنامه ریزی بیش از ۳۰ مصوبه داشتیم .

وی، تبدیل اردهال به بخش را نیازمند کار مطالعاتی در معاونت سیاسی امنیتی استانداری اصفهان دانست.

مدیرحوزه علمیه کاشان هم با ارائه گزارشی از فعالیت ها با بیان اینکه حوزه کاشان با بیش از ۲ هزار و ۸۰۰ طلبه خانم و آقا در رتبه چهارم آموزشی حوزه های علمیه کشور قرار دارد، اظهار کرد: متاسفانه حوزه علمیه کاشان با کمبود امکانات مالی روبروست.

حجت الاسلام والمسلمین منصور فرجی خاطرنشان کرد : در سال ۹۷ از ۴ هزار عنوان کتاب طلاب حوزه علمیه قم ۱۲ کتاب انتخاب برتر شد که ۴ کتاب برتر به حوزه علمیه کاشان اختصاص داشت.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha