چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ |۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 17, 2024
حجت الاسلام پور آرین

حوزه / مدیر کل تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: مسئله جهاد تبیین و موضوع گفتمان سازی، دو رویکرد و موضوع جدی در سازمان تبلیغات است که در تمام برنامه‌ها و تصمیم‌گیری‌ها به آن پرداخته می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام یوسف‌ پورآرین عصر پنج شنبه در اولین نشست توانمند سازی بانوان ستایشگر که در حسینیه امینی‌ها برگزار شد، ضمن تبریک ایام دهه کرامت، با اشاره به اهمیت جهاد تبیین، بر لزوم توجه به این فریضه در جامعه تاکید کرد و اظهار داشت: مسئله جهاد تبیین و موضوع گفتمان سازی، دو رویکرد و موضوع جدی در سازمان تبلیغات است که در تمام برنامه‌ها و تصمیم‌گیری‌ها به آن پرداخته می‌شود.

حجت الاسلام پورآرین افزود: جهاد تبیین به عنوان یک فریضه قطعی و فوری از سوی مقام معظم رهبری بیان شده است و لذا ضروری است تا به آن توجه شود.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان قزوین تصریح کرد: فرهنگیان، حوزویان، مردم و دغدغه‌مندان باید به میدان بیایند و با استفاده از ظرفیت‌های مختلف به جهاد تبیین بپردازند.

وی با اشاره به اینکه از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون ایران به دستاوردهای بزرگی دست پیدا کرده است، خاطر نشان کرد: دشمنان با نقشه‌های پیچیده سعی در ناامید کردن مردم و عدم توجه به داشته‌ها، دستاوردها و استعدادهای درونی ایرانیان دارند.

حجت الاسلام پورآرین با بیان اینکه به برکت استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی عرصه‌ای برای خدمت به مردم فراهم شده است، مطرح کرد: مقام معظم رهبری بیش از ۵۰ بار در سخنرانی‌های خود از کلمه جهاد تبیین استفاده کردند، بنابراین رسالت امروز همه اقشار مختلف مردم به ویژه دستگاه‌های فرهنگی نظیر سازمان تبلیغات در این عرصه بسیار خطیر است.

وی عنوان کرد: رسانه‌ها به ویژه فضای مجازی در این جهاد بزرگ نقش بسزایی دارند و باید تصویرسازی هنرمندانه برای مقابله با جنگ روایت‌های دشمن و آگاه سازی جامعه به ویژه نسل جوان داشته باشند.

در پایان این مراسم از خانواده شهیدان دفاع مقدس امیرحسین علیخانی و خانواده شهید مدافع حرم شهید ذکریا شیری تجلیل شد.

جهاد تبیین و گفتمان سازی، دو رویکرد جدی در سازمان تبلیغات

جهاد تبیین و گفتمان سازی، دو رویکرد جدی در سازمان تبلیغات

انتهای پیام /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha