دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تبریز

حوزه/ مدیر کل بقاع متبرکه و اماکن مذهبی سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: همزمان با آغاز دهه کرامت، برنامه‌ها و جشن‌هایی در بقاع متبرکه سراسر کشور برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت‌الاسلام محمد نوروزپور، مدیر اماکن مذهبی و بقاع متبرکه سازمان اوقاف وامور خیریه امروز در حاشیه بازدید از بقاع متبرکه آذربایجان شرقی، در کارگاه آموزشی خادمین و هیات امنای امامزادگان استان آذربایجان شرقی که در امامزاده سیدمحمد کججانی تبریز برگزار شد، اظهار داشت: همزمان با آغاز دهه کرامت، برنامه‌ها و جشن‌هایی در بقاع متبرکه سراسر کشور برگزار می‌شود که از جمله آن برنامه تجلیل از امامزادگان واجب التکریم در ۳۱ استان کشور می‌باشد.

مدیر اماکن مذهبی و بقاع متبرکه سازمان اوقاف وامور خیریه گفت: برنامه قرار دوازدهم نیز در دهه کرامت امسال همچنان برقرار بوده و بر اساس این برنامه، بسته‌های معیشتی در ۵۰۰ بقعه متبرکه سراسر کشور توزیع خواهد شد.

وی افزود: با هیات امنای بقاع متبرکه سراسر کشور قرار گذاشته‌ایم تا دوازدهم هر ماه به نیت دوازدهمین اختر تابناک آسمان ولایت، امام زمان (عج)، بسته‌های معیشتی بین فقرا و نیازمندان توزیع شود.

حجت‌الاسلام نوروزپور با اشاره به وجود امامزادگان و بقاع متبرکه در مکان‌های مختلف استان آذربایجان شرقی به ویژه مکان‌های گردشگری، از مسئولان استان درخواست کرد تا گام‌های بیشتری در راستای حمایت در امر بازسازی و خدمات رسانی در این مناطق برداشته شود و خاطر نشان کرد: با انجام اقدامات زیر ساختی، می‌توان از این اماکن مقدس برای جذب توریست و گردشگر نیز استفاده کرد.

گفتنی است مدیر اماکن مذهبی و بقاع متبرکه سازمان اوقاف وامور خیریه با هیات همراه در سفر دو روزه به آذربایجان شرقی از برخی امامزادگان استان بازدید و در آخر در کارگاه آموزشی خادمین و هیات امنای امامزاده و هم‌چنین در جمع شورای اداری در امامزاده سید محمد کججانی تبریز شرکت کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha