شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تصاویر/ همایش خیران سلامت آذربایجان شرقی

حوزه/ امام جمعه تبریز گفت: خدمت به مردم در دیدگاه اسلام و قرآن جایگاه بسیار ارزشمند و شایسته‌ای دارد و به عنوان یکی از برترین عبادت‌ها به حساب می‌آید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام و المسلمین سید محمدعلی آل هاشم نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی ظهر امروز در هفتمین همایش خیران سلامت آذربایجان شرقی اظهار داشت: در بعضی مواقع بروکراسی‌های اداری، خیران را تا مرز پشیمانی و دلسردی پیش می‌برد که لازم است اینها از بین بروند و اصلاح شوند.

امام جمعه تبریز با اینکه شمار تخت‌های بیمارستانی کم است، گفت: البته نباید از بحث‌های آموزش نیروی انسانی، پیشگیری و پژوهش در حوزه سلامت نیز غافل باشیم.

وی بهترین راه ارتقاء سلامت را توجه به پیشگیری، تغذیه سالم و ورزش همگانی برشمرد و یادآور شد: خدمت به مردم در دیدگاه اسلام و قرآن جایگاه بسیار ارزشمند و شایسته‌ای دارد و به عنوان یکی از برترین عبادت‌ها به حساب می‌آید.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه یاری رساندن به دیگران برای آسایش آنها، امری بسیار نیکوست، مطرح کرد: در شرایط آشوب زده دنیای امروز، معیشت و سلامت جز اولویت‌های اصلی بشریت به شمار می‌آید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha