جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام احمدی

 حوزه / تهیه کننده صدا و سیمای مرکز قزوین گفت: فرهنگ رضوی را فرهنگ مهربانی و ایثار می  دانیم و به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی و هدایت های عالمانه مقام معظم رهبری امروزه جهان اسلام رویش های نابی را به رخ کفار و مستکبرین عالم می کشد که این رویش ها حاصل معارف اسلامی است

حجت الاسلام مهدی احمدی در گفتگو با خبرنگار خبر گزاری «حوزه» از قزوین با تبریک دهه کرامت، گفت: خداوند در دهه کرامت، برکت و نعمت بر مسلمانان به‌ویژه پیروان اهل بیت(علیهم السلام) را جاری ساخته، بنابراین این دهه یادآور بسیاری از مفاهیم بلند، سازنده و ارزشمند است.

وی خاطرنشان کرد: دهه کرامت که با ولادت حضرت معصومه(س) شروع شده و به ولادت امام رضا(ع) ختم می شود، حقیقتاً یک میراث عظیم دینی و بلکه ملی برای ما ایرانیان است که در سایه آن می توان به تقویت وحدت ملی نیز کمک کرد.

تهیه کننده صدا وسیمای مرکز قزوین عنوان کرد: در شرایط مختلف زمانی، همین دلبستگی های مذهبی و این میراث عظیم معنوی بوده که باعث حفظ کشور از گزند حوادث و تفرقه افکنی های دشمنان شده و از این به بعد نیز بی شک همین مسأله مایه وحدت و اقتدار آن خواهد بود.

حجت الاسلام احمدی تصریح کرد: راه رسیدن به سعادت و عاقبت بخیری در دنیا و آخرت، پیروی از قرآن و اهل بیت (ع) به عنوان ثقلین است که رسول خدا(ص) برای ما قرار داده اند.

تهیه کننده صدا وسیمای مرکز قزوین با بیان اینکه دهه کرامت فرصتی مطلوب برای ترویج فرهنگ فاطمی و رضوی است، خاطرنشان کرد: باید در این فرصت گرانبها با شور و سرور هدفمند و صحیح ارادت خود را به این بزرگواران ثابت کنیم.

وی ادامه داد: دهه کرامت تداعی کننده عزم و اراده زنان بزرگ و جهادی جهان اسلام است؛ زنانی که گام به گام در کنار مردان و حتی گاهی پیشروتر از آنان، دلیرانه بر آرمان ها و اعتقاد والای خود ایستادگی کردند.

تهیه کننده صدا وسیمای مرکز قزوین گفت: فرهنگ رضوی را فرهنگ مهربانی و ایثار می دانیم و به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی و هدایت های عالمانه مقام معظم رهبری، امروز جهان اسلام رویش هایی نابی را به رخ کفار و مستکبرین عالم می کشد که این رویش ها حاصل معارف اسلامی است.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha