جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
ل

حوزه / امام جمعه بادرود، بیانات حکیمانه و دلسوزانه مقام معظم رهبری در حرم مطهر امام خمینی(ره) را راهگشای مشکلات مختلف جامعه و موجب ناامیدی دشمنان برشمرد و گفت: انتظار می‌رود با عمل به این توصیه‌های همه جانبه، ملت صبور و مسئولان نظام اسلامی در برابر حوادث و آسیب‌ها مصون بمانند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، حجت الاسلام علیرضا قاسمی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بادرود، ضمن تبریک ولادت باسعادت امام رضا(ع) و گرامیداشت سالگرد شهادت مرتضی یاسری بادرودی، اظهار داشت: این شهید به عنوان اولین شهید بادرود در سن ۲۱ سالگی در منطقه مریوان به شهادت رسید.

امام جمعه بادورد، بیانات حکیمانه و دلسوزانه مقام معظم رهبری در حرم مطهر امام خمینی(ره) را راهگشای مشکلات مختلف جامعه و موجب ناامیدی دشمنان برشمرد و گفت: انتظار می‌رود با عمل به این توصیه‌های همه جانبه، ملت صبور و مسئولان نظام اسلامی در برابر حوادث و آسیب‌ها مصون بمانند.

حجت الاسلام قاسمی با بیان اینکه بیانات مقام معظم رهبری باید سرلوحه کار تمامی اقشار مختلف جامعه قرار گیرد، یادآور شد: قیام ۱۵ خرداد سند معتبر و عینی شجاعت، بصیرت و ولایت پذیری مردم و نقطه عطفی در پیروزی انقلاب اسلامی و نابودی رژیم پهلوی می‌باشد.

وی تصریح کرد: توجه آحاد جامعه به امام خمینی(ره)، اندیشه امام(ره) و آرمان‌های ایشان از نکات کلیدی سخنان رهبری بود که لازم است مورد توجه قرار گیرد.

خطیب جمعه بادرود خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی آن چنان با نام و یاد امام عجین شده است که به فرموده مقام معظم رهبری، این انقلاب بی نام و نشان ایشان، در هیچ جای جهان شناخته شده نیست.

حجت الاسلام قاسمی با بیان اینکه بیانات مقام معظم رهبری در چهاردهم خرداد هر سال برای همگان نقشه راه است، مطرح کرد: عدم هویت زدایی از انقلاب، بیان حقیقت انقلاب، تحریف و کمرنگ نشدن یاد امام(ره) در جامعه، جلوگیری از نفوذ رگه‌های ارتجاع غرب، افشا نمودن جنگ روانی دشمن، فریب نخوردن توطئه‌های آنان، بهره برداری از سرمایه ایمان مردم برای تولید عمل صالح و قدرشناسی از عملکرد مثبت مسئولان مهمترین توصیه‌های مقام معظم رهبری در جمع زائرین بود.

وی به فراگیر شدن سرود «سلام فرمانده» به زبان فارسی در جای جای جهان اشاره کرد و گفت: با طنین انداز شدن سرود سلام فرمانده در سراسر جهان می‌توان به جمله حکیمانه شهید ابومهدی المهندس که عربی‌ زبان قرآن است و فارسی زبان انقلاب است پی برد.

امام جمعه بادرود یادآور شد: مقام معظم رهبری در مراسم سی و سومین سالگرد ارتحال امام(ره) نیز با اشاره به سرود سلام فرمانده فرمودند، امروز اظهار ارادت مردم به حضرت بقیه الله(عج) نشانه گرایش آنها به دین و انقلاب است.

وی با قدردانی از اداره تبلیغات اسلامی شهرستان نطنز در برگزاری انتخابات هیئات مذهبی بخش مرکزی نطنز و بخش امامزاده بادرود، اظهار داشت: امیدواریم منتخب روسای هیات مذهبی حسینیه‌ها و تکایا بتوانند در طول سال برای ایام شهادت و ولادت ائمه اطهار(ع) ضمن همکاری با ستاد نماز جمعه با برنامه کاری مشخص، در کارهای دینی، مذهبی و فرهنگی در سطح بخش موفق عمل کنند.

حجت الاسلام قاسمی در ادامه از همراهی مسئولین شهرستان بخش و استان در رفع بخشی از مشکلات بادرود، یادآور شد: می‌طلبد که مسئولین در جهت حمایت از جوانان با انگیزه عباس آباد در رفع مشکلات برق و گاز گلخانه‌های این منطقه اقدامات لازم را به عمل آورند.

امام جمعه بادورد، همچنین از شهرداری، مسئولان و پیگیری نماینده مردم نطنز، بادرود و قمصر در مجلس شورای اسلامی در اجرایی شدن نخستین پروژه عمرانی روکش آسفالت بلوار شهید مطهری این شهر قدردانی کرد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha