شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
ال

حوزه/ امام جمعه آران وبیدگل، با بیان اینکه ایران در مقابل زورگویی‌های غرب و اروپا مقاومت می‌کند، گفت: مردم کشورمان از موضع ریس جمهور که در مقابل زورگویی‌های استکبار جهانی در تصویب قطعنامه ضد ایرانی در شورای حکام حتی یک قدم هم عقب نشینی نخواهیم کرد، قاطعانه حمایت می‌کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان حجت الاسلام ابوالفضل سلیمانی در خطبه‌های این هفته نمازجمعه آران و بیدگل ضمن تبریک ولادت باسعادت حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) به وجود ثواب در ایجاد صلح و سازش بین مردم اشاره کرد و اظهار داشت: صله رحم و صلح و سازش بین مردم و بستگان انسان را عاقبت به خیر می‌کند.

امام جمعه آران و بیدگل، با بیان اینکه انسان با ثروتمند شدن و قدرتمند شدن نباید ایمانش کم شود، افزود: کسی که از سمت مدیریت یک منطقه به سمت نماینده مجلس و وزیر ارتقا پیدا کند، اگر توجهش به مردم و خدای متعال کمتر شود، این ارتقا جایگاه هیچ ارزشی ندارد.

وی با تاکید برعدم وابستگی به شرق و غرب، تصریح کرد: کسانی که ادعا می‌کنند باید وابسته به غرب و شرق باشیم، لازم است بدانند به دید امام رضا(ع) اگر این وابستگی موجب پایین آمدن اهمیت دین باشد، هیچ ارزش و جایگاهی ندارد.

حجت الاسلام سلیمانی، با بیان اینکه دشمنان هنوز از حوادث ۴۲ سال گذشته ایران درس نگرفته‌اند، به تصویب قطعنامه شورای حکام علیه ایران اشاره کرد و یادآور شد: گرچه نیمی از مردم جهان به این قطعنامه اروپایی و آمریکایی رای ندادند، ولی ایران در پاسخ به این قطعنامه دو عدد از دوربین‌های مداربسته خود را قطع کرد.

امام جمعه آران وبیدگل، با بیان اینکه ایران در مقابل زورگویی‌های غرب و اروپا مقاومت می‌کند، تصریح کرد: مردم کشورمان از موضع ریس جمهور که در مقابل زورگویی‌های استکبار جهانی در تصویب قطعنامه ضد ایرانی در شورای حکام حتی یک قدم هم عقب نشینی نخواهیم کرد، قاطعانه حمایت می‌کنند.

وی با بیان اینکه ایران پاسخ کوبنده‌ای به اسرائیل در ترور دانشمندان کشورمان خواهد داد، مطرح کرد: دشمنان نظام اسلامی ایران بدانند که منافع غیر قانونی آنها در سراسر جهان در تیررس رزمندگان ایران می‌باشد و لذا اگر کوچکترین خطایی علیه منافع ایران مرتکب شوند، همانند گذشته با پاسخ ویرانگر و کوبنده ایران روبرو خواهند شد.

امام جمعه آران و بیدگل بیانات مقام معظم رهبری در مشهد را راهبردی دانست و گفت: بیانات رهبری تاکتیکی نیست که بگوییم یک لحظه باشد و یک لحظه نباشد، بلکه توصیه هفت گانه مقام معظم رهبری در جمع زائران امام خمینی(ره) به عنوان یک برنامه راهبردی باید مورد توجه همگان قرارگیرد.

وی به فراگیر شدن سرود سلام فرمانده در سراسر جهان اشاره کرد و اظهار داشت: به دلیل اینکه این سرود راجع به امام زمان(عج) می‌باشد، مردم جهان از آن استقبال چشمگیری داشته‌اند.

امام جمعه آران وبیدگل بر لزوم نظارت جدی مسئولان در جلوگیری از افزایش قیمت کالاهای اساسی مردم تاکید کرد و یادآور شد: قبول داریم که اجناس در بازار گران می‌باشد اما به بن بست نرسیده ایم و لازم است تا مردم و مسئولان در کنار هم، تمام تلاش خودشان را در جهت کاهش قیمت‌ها بکار گیرند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha