دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
امام جمعه تالش

حوزه/ امام جمعه شهرستان تالش با اشاره به جانمایی مرکز کیوی در شهرستان تالش و اختصاص ده میلیارد تومان در سفر ریاست جمهوری برای شروع این مرکز، گفت: متاسفانه هنوز هیچ خبری از اقدامات مناسب و کارگشا نسبت به «صنعت کیوی» مشاهده نمی‌شود، در حالی که زمان چیدن کیوی در حال نزدیک شدن است و بازهم مردم باید با مشکلات در این صنعت دست و پنجه نرم کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از گیلان، حجت الاسلام مجتبی نورزاد، امام جمعه تالش، امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر، ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، و تقدیر از طلبه نخبه تالشی بابت ارائه طرح «مدرسه کاغذی»، اظهار داشت: در این طرح از عوائد فروش کاغذهای باطله در کنار مشارکت با اداره کل نوسازی مدارس، یک مدرسه ساخته می‌شود و امیدواریم در هفته‌های آتی شاهد کلنگ زنی و شروع ساخت چهارمین مدرسه کاغذی باشیم.

وی افزود: بیش از ۱۳ سال بود که در بخش کرگانرود نمایندگی آموزش و پرورش مستقر بود، اما نه تنها تبدیل به اداره نشد، بلکه همان نمایندگی هم جمع شد، این درحالی است که در استان گیلان در جاهایی ادارات مستقلی در این سال‌ها دایر شده که هیچ نمایندگی نداشته‌اند.

امام جمعه تالش با اشاره به اینکه قبلاً فرایند ایجاد دانشگاه فرهنگیان در تالش طی شده است، گفت: این شهرستان شاخص‌های این دانشگاه را از جهت موقعیت جغرافیایی و از جهت نیروی انسانی و هم از جهت ساختمان و فضای فیزیکی دارا می‌باشد.

حجت الاسلام نورزاد با اشاره به جانمایی مرکز کیوی در شهرستان تالش و اختصاص ده میلیارد تومان در سفر ریاست جمهوری برای شروع این مرکز، یادآور شد: متاسفانه هنوز هیچ خبری از اقدامات مناسب و کارگشا نسبت به «صنعت کیوی» مشاهده نمی‌شود، در حالی که زمان چیدن کیوی در حال نزدیک شدن است و بازهم مردم باید با مشکلات در این صنعت دست و پنجه نرم کنند.

وی ضمن تبریک میلاد امام رضا(ع) خاطر نشان کرد: امروز مکتب رضوی، آستان قدس رضوی و خادمیاران رضوی کارهای بزرگی را در مسیر رشد و بالندگی انقلاب، اسلام و حتی محرومیت زدایی در برنامه دارند و استقبال باشکوه از پرچم مطهر حرم رضوی خود گویای عمق ارادت مردم عزیز نسبت به ساحت مقدس و گنبد و بارگاه ملکوتی حضرت(ع) است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha