دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تصاویر / مراسم بزرگداشت حجت الاسلام والمسلمین سید محمود دعایی در قم

حوزه/ مراسم بزرگداشت مرحوم حجت الاسلام سید محمود دعایی شامگاه پنجشنبه ۱۹ خرداد با حضور شخصیت ‌های حوزوی و اقشار مختلف مردم قم و همچنین خانواده آن مرحوم در مسجد اعظم برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، مراسم بزرگداشت مرحوم حجت الاسلام سید محمود دعایی شامگاه پنجشنبه ۱۹ خرداد با حضور شخصیت ‌های حوزوی و اقشار مختلف مردم قم و همچنین خانواده آن مرحوم با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین مرتضی جوادی آملی رئیس بنیاد بین المللی علوم وحیانی اسراء در مسجد اعظم برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین مرتضی جوادی آملی در این مراسم در سخنانی با اشاره به ابعاد شخصیتی مرحوم دعایی اظهار داشت: مرحوم دعایی انسانی فروتن و صاحب فکر و اندیشه بود.

وی افزود: مرحوم دعایی شرح صدر داشت در عرصه‌ های مختلف از دوران مبارزات انقلاب اسلامی تا پس از پیروزی انقلاب و استقرار نظام جمهوری اسلامی با اندیشه ‌های امام راحل و مقام معظم رهبری همراه بود و در تمامی عرصه ‌ها و برهه ‌ها تلاش می ‌کرد تا دل ‌ها را بهم نزدیک کند.

رئیس بنیاد بین المللی علوم وحیانی اسراء بیان کرد: مرحوم دعایی با همّت والایی که داشت تلاش می ‌کرد تا در راستای اعتلای اسلام و خدمت به آرمان‌ های بنیانگذار انقلاب اسلامی و انقلاب در صحنه حاضر باشد.

استاد حوزه علمیه قم گفت: این شخصیت ساده زیست همواره تلاش می ‌کرد تا اندیشه و آرمان ‌های بلند امام راحل و انقلاب اسلامی را در میدان علم و عمل تحقق ببخشد و در عرصه سیاست، فرهنگ و رسانه چهره ممتاز و مورد اعتماد آحاد نخبگان جامعه بود.

وی، با بیان اینکه منش مرحوم دعایی باید برای اهالی سیاست و مطبوعات الگو باشد عنوان داشت: فقدان مرحوم دعایی بار گرانی است و امیدواریم روح او با امام راحل و شهدا محشور باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha