یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۶ شوال ۱۴۴۵ | May 5, 2024
ترکاشوند

حوزه/ آزیتا ترکاشوند بازیگر سریال «حکم رشد» گفت: در این مجموعه نشان داده می‌شود رفتار هر انسانی چگونه می‌تواند سرنوشت او را رقم زند. در کلامی دیگر این کار عقوبت کارهایمان را تصویر می‌کند.

آزیتا ترکاشوند، بازیگر سینما و تلویزیون در گفت‌وگو با خبرگزاری حوزه، پیرامون تجربه جدیدش در سریال «حکم رشد» گفت: سریال «حکم رشد» خانواده محور است. این ویژگی حتی در قبال نقش‌های منفی نیز رعایت شده، برای مثال نقش زیبا چاپاری که من آن را بازی کردم به عنوان بزرگتر خانواده، برای دیگران تصمیم گیری می‌کند.

وی افزود: این سریال همچنین پیام‌های خوب اخلاقی ارائه می‌دهد. برای مثال ثریا قاسمی در نقشی که ایفا کرده به خوبی توانسته تصویرگر یک مادر نمونه باشد؛ مادری که وقتی می‌بیند فرزندش از راه راست منحرف شده به او تذکر و هشدار می‌دهد. این مادر می‌تواند الگویی خوب برای خانواده و مادران ایرانی باشد.

این بازیگر با بیان اینکه این سریال عقوبت رفتار آدمها را نشان می‌دهد، تاکید کرد: در این سریال می‌بینیم رفتار هر انسانی سرنوشت او را رقم می‌زند. در حقیقت هر فرد با کارهای خودش است که آینده خود را می‌سازد. همچنین در حکم رشد شاهدیم روش صحیح در زندگی چگونه می‌تواند برای هر فردی سعادت به همراه داشته باشد.

وی در پایان گفت: از نگاه من فیلم یا سریالی که بتواند به مخاطب طریق بهتر زندگی کردن را بیاموزد و همچنین خانواده و احترام به والدین را در اولویت قرار دهد آن کار، اثری دینی و اخلاقی خواهد بود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha