شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام صفی خانی

حوزه / مدیر کتابخانه امام صادق(ع) حوزه علمیه قزوین گفت: این کتابخانه دارای بیش از ۶ هزار جلد کتاب خطی و سنگی است و علاوه بر این، بخش قابل توجهی از نشریات تخصصی و پژوهشی مراکز علمی و آموزشی قبل و بعد از انقلاب اسلامی نیز به صورت نظام‌مند در این کتابخانه در اختیار پژوهشگران قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام محمد صفی‌خانی مدیر کتابخانه امام صادق‌(ع) حوزه علمیه قزوین عصر امروز در بازدید مسئولین مرکز تحقیقات علوم اسلامی نور از این کتابخانه، که با حضور نماینده ولی فقیه در استان قزوین همراه بود، اظهار داشت: کتابخانه تخصصی حضرت امام صادق (ع) حوزه علمیه قزوین، یکی از۳۰ کتابخانه کشور است که لازم است بیشتر به این گونه کتابخانه‌ها توجه شود.

وی با اشاره به اینکه این کتابخانه‌ها محل رجوع اساتید، طلاب و دانشجویان است، افزود: این کتابخانه از حیث منابع و هم به لحاظ اعضا یکی از کتابخانه‌های شاخص و ارزشمند در کشور و استان محسوب شده و نقش محوری در توسعه علوم دینی و فرهنگ عمیق دینی در سطح جامعه را ایفا می‌نماید.

مدیر کتابخانه امام صادق(ع) حوزه علمیه قزوین با تاکید بر اینکه استقبال از منابع ارزشمند این کتابخانه بی‌نظیر است، یادآور شد: در این کتابخانه هر سال منابع جدید با موضوعات مختلف افزوده می‌شود که عمدتا موضوعات این کتاب‌ها در حوزه علوم اسلامی و انسانی است.

وی با بیان اینکه این کتاب‌ها، کاربردی و مورد مراجعه اساتید، محققین و پژوهشگران است، گفت: کتابخانه دارای بیش از ۶ هزار جلد کتاب خطی و سنگی است و علاوه بر این، بخش قابل توجهی از نشریات تخصصی و پژوهشی مراکز علمی و آموزشی قبل و بعد از انقلاب اسلامی نیز به صورت نظام‌مند در این کتابخانه در اختیار پژوهشگران قرار می‌گیرد.

حجت الاسلام صفی‌خانی با اشاره به عضویت ۱۳ هزار و سیصد نفر از طلاب و دانشجویان در این کتابخانه، اظهار داشت: با توجه به نیاز مراجعه کنندگان اعم از دانشجویان، طلاب و اساتید، خدمات متنوعی در بخش‌های مختلف همچون بخش کتب امانی، منابع دیجیتالی، نرم‌افزارهای پژوهشی، بانک اطلاعات و رایانه، در این کتابخانه ارائه می‌شود.

وجود بیش از ۶ هزار جلد کتاب خطی و سنگی در کتابخانه حوزه علمیه قزوین

وجود بیش از ۶ هزار جلد کتاب خطی و سنگی در کتابخانه حوزه علمیه قزوین

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha