دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
مدیر حوزه علمیه قزوین

حوزه / مدیر حوزه علمیه قزوین با اشاره به اینکه مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی نور یکی از مهم‌ترین تولیدکنندگان نرم افزارهای علوم اسلامی در جهان است، گفت: آشنایی با نرم‌افزارهای این مجموعه توسط طلاب، می‌تواند ثمرات خوبی در جهت تقویت پژوهش در استان داشته باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین محمد تقی سبحانی‌نیا امروز در دیدار با مدیر مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی و مدیران مدارس علمیه استان قزوین، اظهار داشت: با توجه به محتوای غنی که توسط مرکز تحقیقات کامپیوتری نور ارائه می‌شود، خوب است که مدیران، اساتید و همچنین طلاب بیش از پیش با این مرکز آشنا باشند.

وی افزود: برگزاری دوره‌های آموزشی آشنایی با نرم‌افزارهای یاد شده برای طلاب، می‌تواند ثمرات خوبی در جهت تقویت پژوهش در استان داشته باشد.

مدیر حوزه علمیه استان قزوین تصریح کرد: مسئولین مرکز کامپیوتری نور، برای تسهیل در دسترسی به منابع و متون علوم اسلامی و با استفاده از فن‌آوری اطلاعات و تعمیم آن در حوزه‌های علمیه و مجامع فرهنگی داخلی و بین‌المللی، اقدام به پژوهش‌های رایانه‌ای کرده و تولیدات انبوهی در این زمینه از قبیل نرم‌افزارها، پایگاه‌های اطلاع‌رسانی و خدمات رایانه‌ای را در دستور کار قرار داده‌اند.

حجت الاسلام والمسلمین سبحانی‌نیا خاطر نشان کرد: امیدواریم حوزه علمیه قزوین با مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی نور، فعالیت‌های مختلفی در عرصه‌های مختلف علمی و پژوهشی داشته باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha