چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
آیت الله علیرضا اعرافی

حوزه/ مدیر حوزه های علمیه، گفت: با توجه به فرهنگ و ظرفیت های موجود و نیاز علمی و فرهنگی که استان سمنان دارد، حوزه های علمیه آن با یک شتاب بیشتر به سوی پیشرفت حرکت خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، آیت الله علیرضا اعرافی، عصر امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان، استاندار و مدیر و معاونین و اعضای شورای مشورتی حوزه علمیه استان سمنان که در دفتر مدیر حوزه های علمیه در قم برگزار شد، با تقدیر از خدمات و تلاش ها در راستای پیشبرد اهداف حوزه علمیه استان و همچنین زحمات مدیران پیشین در استان سمنان گفت: الحمدلله همبستگی، همدلی و همنوایی در همه ابعاد وجود دارد که باید بواسطه همدلی و همگامی که در راستای پیشبرد اعتلای حوزه های علمیه استان وجود دارد، صمیمانه تقدیر و تشکر داشته باشم.

مدیر حوزه‌های علمیه، افزود: امروز در این نشست به مباحث و مسائل استان و پیگیری مصوبات سفرهای قبل انجام شده به استان در راستای پیشبرد امور حوزه های علمیه می‌پردازیم.

آیت الله اعرافی خاطرنشان کرد: ما بالغ بر ۵ بار به استان سمنان سفر کردیم و این نشست و سفر مسئولان استان، دومین سفر معکوس در راستای پیگیری مصوبات است.

وی گفت: حوزه استان در این دوره در بحث امور حوزه های علمیه منسجم‌تر است که ان‌شاءالله شاهد رشد و شکوفایی بیش از پیش حوزه های علمیه در راستای خدمت به مردم و فرهنگ استان باشیم.

مدیر حوزه های علمیه، تصریح کرد: با توجه به فرهنگ و ظرفیت های موجود و نیاز علمی و فرهنگی که استان دارد ان‌شاءالله حوزه های علمیه استان با یک شتاب بیشتر به سوی پیشرفت حرکت خواهد کرد.

وی با بیان اینکه آقای هاشمی، استاندار سمنان را از جنس حوزه علمیه می دانم، افزود: از پیگیری های مجدانه استاندار سمنان در راستای پیگیری و تحقق مصوبات سفر در خصوص امور حوزه های علمیه، تقدیر و تشکر دارم.

آیت الله اعرافی با اشاره به اینکه برگزاری جلسه امروز نیز نشان از همبستگی و وحدت در استان سمنان دارد، گفت: برنامه ۵ ساله ای که برای حوزه علمیه استان تهیه شده، ضرورت دارد برای اقدامات آتی مد نظر قرار داشته باشد.

وی افزود: علاقه مند بودیم در آیین نکوداشت آیت الله شاهچراغی که برنامه بسیار ارزشمندی بود حضور پیدا کنیم که توفیق حاصل نشد، از درگاه خداوند متعال و برای سلامت و عزت وی، دعا می کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha