سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
حجت الاسلام ملانوری

حوزه/ حجت‌الاسلام والمسلمین ملانوری در اختتامیه جشنواره هنرهای آسمانی گفت: نظام جامع هنر در سالهای گذشته توسط مدیر حوزه علمیه ابلاغ شده و همه مدیران و ستاد حوزه در آن اهتمام دارند و از همه طلاب و فرهیختگان می‌خواهیم در اجرای آن به ما کمک کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه حجت الاسلام والمسلمین حسین ملانوری در اختتامیه جشنواره هنرهای آسمانی در بیان اهداف این جشنواره گفت: این جشنواره با هدف شناسایی طلاب هنرمند، جریان سازی و گفتمان سازی در عرصه های مختلف، ایجاد زمینه رشد طلاب در زمینه های مختلف از طریق تولید آثار طلاب برگزار شد.

معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه های علمیه عنوان کرد: این جشنواره از آبان ماه سال ۱۴۰۰ شروع و آثار هنری طلاب را فراخوان دادیم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: موضوعات این جشنواره در دو بخش تجسمی و نمایشی بود که می‌توان عفاف و حجاب، سبک زندگی اسلامی، اقتصاد مقاومتی، امر به معروف و آسیب های اجتماعی اعتیاد و ..بود.

حجت‌الاسلام والمسلمین ملانوری افزود: موضوع ویژه این جشنواره مسجد و جمعیت بود که در این موضوعات نیز آثار خوبی به دست ما رسید.

معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه به آثار ارسالی به این جشنواره اشاره و عنوان کرد: کل آثار ارسالی به دبیرخانه ۱۳۲۱ اثر و تعداد هنرمندان ۵۵۴ نفر هنرمند حوزوی که ۳۷۱ نفر آنها طلاب برادر و ۱۸۳ طلاب خواهر بودند.

حجت‌الاسلام والمسلمین ملانوری به دو امتیاز خاص این جشنواره اشاره و اظهار کرد: امتیاز اول این جشنواره ارسال آثار با کیفیت است که به جهت وجود شرایط طلاب به این بلوغ در حوزه هنر رسیده اند، امتیاز دوم؛ تنوع آثار است که طلاب در همه رشته ها آثار خود را به این جشنواره ارسال کرده اند.

معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه در پایان عنوان کرد: نظام جامع هنر حوزه در سالهای گذشته ابلاغ شده و سعی در اصلاح آن داشته ایم و همه مدیران ستادی و معاونین حوزوی در اجرای آن اهتمام دارند و جا دارد از تمام مدیران در سطح کشور و طلاب و اساتید کمک بخواهیم که این امر که از مطالبات دائمی رهبر معظم انقلاب است محقق شود.

وی در پایان افزود: دوره نهم این جشنواره بلافاصله بعد از این برنامه شروع به کار خواهد کرد و از همه مدیران و اساتید و پژوهشگران می‌خواهیم برای تعالی هنر در حوزه آثار خود را ارسال کنند تا در عرصه هنر به جایگاه خوبی برسیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha