دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
دوره آموزشی تربیت کنشگر جمعیتی

حوزه/ معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان همدان از فراخوان دوره آموزشی " تربیت کنشگر جمعیتی" ویژه طلاب و فعالان فرهنگی خواهر خبر داد.

مریم جان جان، معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان همدان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان از فراخوان دوره آموزشی "تربیت کنشگر جمعیتی" با مشارکت موسسه فرهنگی تبلیغی اندیشه کوثر، ویژه مبلغین و طلاب و فعالان فرهنگی خبر داد.

وی هدف از برگزاری این دوره آموزشی را تربیت کنشگر جمعیت با تاکید بر ضرورت توجه به مسئله فرزندآوری و افزایش جمعیت، تربیت مبلغین و کنشگران جمعیت عنوان کرد و اظهار داشت: این دوره آموزشی در سرفصل‌های اقتصادی، تربیتی، روانشناختی جمعیت و پرداختن به جایگاه مادری در جمعیت و فرزندآوری برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان همدان با بیان اینکه بانوان حاضر در این دوره‌ها از طلاب و فعالان فرهنگی دغدغه‌مند در بحث جمعیت هستند، افزود: شرکت کنندگان پس از گذراندن دوره، در تمام عرصه‌ها و ابعاد مرتبط با جمعیت فعال خواهند شد و با تشکیل کارگروه‌هایی در سطح استان در قالب اعزام مبلغ و گروه‌های جهادی، موضوع ارتقاء مؤلفه‌های جمعیت را پیگیری خواهند کرد.

وی با اشاره به خطرات ناشی از پیر شدن جمعیت کشور در سال‌های اخیر، خاطر نشان کرد: بانوان کشور لازم است تا نقش کنشگری بر اساس هویت زن مسلمان ایرانی را در جامعه داشته باشند و در این زمینه نیازمند بازنگری و اصلاح هویت زنان در چارچوب هویت تاریخی زن مسلمان ایرانی در جامعه هستیم.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان همدان تصریح کرد: امیدواریم با برگزاری کلاس‌های آموزشی و جلسات توجیهی در جهت توانمند سازی بیشتر مبلغین، در عرصه تبلیغ قدمی برداشته شود.

وی با اشاره به اینکه علاقمندان جهت ثبت نام در این دوره می‌توانند از تاریخ ۲۲ الی ۳۱خرداد ۱۴۰۱، به آدرس: https://irannajm.ir/tarbiat مراجعه کنند، یادآور شد: شرط حضور در دوره مقدماتی، ورود به لینک پیش نیاز دوره به آدرس @pishniaz۱۴۰۵ در پیام رسان ایتا می‌باشد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha