پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
آیت الله سیدیوسف طباطبایی نژاد

حوزه/ آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد، در جلسه شورای اداری استان اصفان که با حضور رئیس جمهور برگزار شد، گفت: شورای اداری ما واقعا یک شورای بی جان است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد، امشب در جلسه شورای اداری استان اصفان که با حضور رئیس جمهور برگزار شد،با بیان این که شورای اداری ما واقعا یک شورای بی جان است، تصریح کرد: شورای اداری که همه مسئولین ادارات در آن حضور دارند، فرصت مغتنمی است که باید در مسیر مصوب کردن اتفاقات خوب به نفع مردم و خدمت به مردم انجام شود.

امام جمعه اصفهان عنوان کرد: داشتن یک موضوع مشخص در شورای اداری و تمرکز مدیران کل بر آن موضوع برای حصول نتیجه از ضرورت های شورای اداری است.

وی ابراز کرد: سعی شود در شورای اداری از پرکردن جمعیت و حضور افراد متعدد بدون نیاز پرهیز شود و فقط افراد و فرمانداران شهرستان های مرتبط با هر موضوع را در جلسه شورای اداری دعوت کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان با اشاره به روایتی مبنی بر اینکه مردم به بزرگان کشور در رفتار و کردار خود می نگرند، گفت: امام علی(ع) می فرماید اگر کسی می خواهد بر کسی هدایت و راهبری داشته باشد اول خود باید هدایت شده باشد، بنابراین اگر می خواهیم انقلاب و ایران ما در دنیا الگو باشد، باید خودمان به نحوی رفتار کنیم که الگو باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha