شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
مجتبی ذوالنوری - نماینده مجلس قم

حوزه/ نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه امروز فضای مجازی به صحنه، روش و ابزار بخش زیادی از جرائم تبدیل شده است، عنوان کرد: موضوع توسعه دستگاه قضایی در این حوزه ازجمله درخواست‌های جدی مردم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی ذوالنوری بعد از ظهر امروز در نشست شورای اداری استان قم که با حضور رئیس قوه قضاییه برگزار شد، با اشاره به اینکه قوه قضائیه برای اجرای عدالت به وجود آمده است، اظهار کرد: زمانی می‌توانیم از عملکرد قوه قضائیه راضی باشیم که مردم پس از بازگشت از مراجع قضایی، احساس کنند عدالت در مورد آن‌ها اجرا شده است.

وی با بیان اینکه در دولت‌ها و مجلس‌های گذشته انگیزه تقویت قوه قضائیه وجود نداشته است، مطرح کرد: اگر قوه قضائیه توانمند شود می‌تواند یقه اختلاس گران را بگیرد و برای این تقویت نیازمندیم در برنامه بودجه و مجلس سهمی برای قوه قضائیه دیده شود.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه امروز فضای مجازی به صحنه، روش و ابزار بخش زیادی از جرائم تبدیل شده است، عنوان کرد: موضوع توسعه دستگاه قضایی در این حوزه ازجمله درخواست‌های جدی مردم است.

وی با بیان اینکه تقویت پیشگیری می‌تواند در کاهش پرونده‌های قضائی تاثیر بسیاری داشته باشد، خاطرنشان کرد: در مواردی مانند بی‌حجابی و بدحجابی، سگ‌گردانی و ... نیز قوه قضائیه باید به عنوان مدعی العموم ورود پیدا کند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha