پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
امام جمعه تالش

حوزه/ حجت الاسلام نورزاد با تقدیر و تشکر از اقدامات پلیس در کشف سرقت بزرگ و پیچیده از بانک ملی تهران، گفت: یک دزدی‌ که کف و سوت عده‌ای از بدخواهان را به‌دنبال داشت، ۴۸ ساعت بعد از سرقت، پلیس، سارقان را شناسایی و چهار روز بعد آنان را دستگیر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از گیلان، حجت الاسلام مجتبی نورزاد، امام جمعه تالش، امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر، ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی گفت: اگر دنبال بالندگی و آباد کردن شهر و کشورمان هستیم، باید همه مشارکت کنیم، دست همدیگر را بگیریم، نه این که مچ گیری و پا گیری کنیم.

وی با اشاره به گذشت مادری از خون فرزندش، اظهار کرد: چقدر زیبا است که یک مادر با گذشت از خون فرزند خودش، به یک شخص زندگی دوباره‌ای می‌دهد، این خبر باید رسانه‌ای شود تا چهره اصلی مردم اصیل تالش برای دنیا مخابره گردد، و نباید اجازه دهیم که دشمن با انتشار اخبار ناگوار ناامیدی در بین مردم ایجاد کند.

خطیب جمعه تالش با گلایه از وضع حجاب گفت: وضع حجاب خوب نیست، قبح بدحجابی برداشته شده است.

امام جمعه تالش با تقدیر و تشکر از اقدامات پلیس عزیز، «حافظان امنیّت و افسران بااخلاص آرامش جامعه» در کشف سرقت بزرگ و پیچیده از بانک ملی تهران گفت: دزدی‌ای که کف و سوت عده‌ای از بدخواهان را به‌دنبال داشت، اما هیمنه پوشالی سارقان چندان طول نکشید و ۴۸ ساعت بعد از سرقت، پلیس، سارقان را شناسایی و چهار روز بعد آنان را دستگیر کرد، دزدانی که به گفته فرمانده فراجا، بسیار حرفه‌ای و پیچیده عمل کرده بودند. موفقیت پلیس در این پرونده، نه‌تنها نمایش قدرت بود، بلکه شمایل سارقان که به آنها لقب سارقان هالیوودی نیز داده شده بود را درهم شکست.

وی، مسئله‌ کشاورزی را به عنوان یکی از مصادیق قابل طرح در شعار سال عنوان کرد و افزود: متأسّفانه بخش کشاورزی از عرصه‌ دانش‌بنیان دور است، و اگر ما در کشاورزی، شرکتهای دانش‌بنیان را افزایش بدهیم و دانش را در مسئله‌ کشاورزی به‌کارگیری کنیم، می‌توانیم در امر «اصلاح بذر» ــ که خیلی در تولید محصول کشاورزی مهم است ــ در مورد «آبیاری نوین»، در مورد «شیوه‌های جدید تولید»، در مورد «بهره‌وری بهتر از آب و خاک»، حدّاکثر استفاده را ببریم.

حجت الاسلام نورزاد ادامه داد: این تحول موجب می‌شود که اوّلاً؛ امنیّت غذائی کشور حاصل بشود، و ثانیاً درآمد کشاورزان افزایش پیدا کند؛ که اگر درآمد کشاورزان افزایش پیدا کند و به کشاورزی دلگرم می‌شوند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha