پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
امام جمعه قزوین

 حوزه / نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: یکی از کارهای مهم در کشور برای اشتغال‌زایی همین مهارت‌افزایی است که در فنی و حرفه‌ای انجام می‌شود و کار بسیار مهمی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی صبح امروز در دیدار حجت‌الاسلام سید محمود عرب مدیرکل و جمعی از کارکنان آموزش فنی و حرفه‌ای استان قزوین اظهار کرد: روحانیت می‌بایست در هر کجا که فعالیت می‌کند، قلباً و صادقانه بر اساس معیارهای قرآن، دین و نهج‌البلاغه گام بردارند، چرا که در این صورت خداوند برکاتش را شامل حال انسان می‌کند.

رئیس شورای حوزه علمیه استان قزوین با اشاره به اهمیت توجه به داشتن بصیرت در کارها، تصریح کرد: پیغمبر گرامی اسلام آدم نیرومند را این‌گونه معرفی کردند و فرمودند، «مَنِ اتَّقَی اللّه َعاشَ قَوِیّا» یعنی هر که از خدا پروا دارد، نیرومند است، یعنی کسی قدرتمند است که اهل تقوا باشد و بصیرت داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین مهارت‌افزایی را در اشتغال‌زایی ضروری دانست و خاطرنشان کرد: یکی از کارهای مهم در کشور برای اشتغال‌زایی همین مهارت‌افزایی است که در فنی و حرفه‌ای انجام می‌شود و کار بسیار مهمی است و باید با جدیّت هر چه بیشتر دنبال شود.

وی افزود: لازم است به ‌گونه‌ای برنامه‌ریزی شود که فرد پس از مهارت‌افزایی وارد عرصه اشتغال شود.

از کارهای مهم در کشور برای  اشتغال‌زایی، مهارت‌افزایی است

انتهای پیام /

از کارهای مهم در کشور برای  اشتغال‌زایی، مهارت‌افزایی است

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha