جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
تکریم

حوزه/ طی مراسمی از زحمات چند ساله حجت الاسلام محمود مرادی تقدیر و حجت الاسلام علی رضا سیاحت به عنوان رئیس جدید اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اصفهان معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، صبح امروز در مراسمی با حضور جمعی از مسئولان استانی و هیات‌های مذهبی و روحانیون، ضمن تقدیر از زحمات چند ساله حجت الاسلام محمود مرادی، حجت الاسلام علی رضا سیاحت به عنوان رئیس جدید اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اصفهان معرفی شد.

محمد علی احمدی، فرماندار اصفهان در این جلسه با تاکید بر لزوم توجه به تبلیغات دینی مذهبی در عرصه‌های مختلف، اظهار داشت: امروزه مواجهه انقلاب با حملات و تهاجمات فرهنگی بسیار بیشتر از قبل شده و لذا ضرورت وجود تبلیغات مبتنی بر ارزش‌های اسلامی و الهی و فعالیت تبلیغات اسلامی به صورت هدفمند و مؤثر، بیش از پیش احساس می‌شود.

وی افزود: سازمان تبلیغات اسلامی می‌تواند محور جهاد تبیین در زمینه‌های مختلف و به ویژه تبیین ارزش‌های دینی و الهی در جامعه باشد.

فرماندار اصفهان با تاکید بر اینکه مدیرکل تبلیغات اسلامی اسلامی استان، اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اصفهان را مورد عنایت و توجه بیشتری قراردهد، مطرح کرد: در مقابل، رئیس جدید این اداره نیز با روحیه جهادی و انقلابی خود لازم است تا زمینه‌های رشد و پیشرفت عرصه‌های فرهنگی اجتماعی را در جامعه و شهرستان فراهم نماید.

احمدی با اشاره به اینکه انتظار ما از رئیس جدید اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اصفهان، هویت بخشی به سازمان شهرستان است، یادآور شد: تاثیرگذاری، هم افزا بودن با نهادها، مشارکت موثر با همه نهادهای فرهنگی هم راستا و هم سو از دیگر انتظارات از حجت الاسلام سیاحت است.

حجت الاسلام محمود مرادی نیز در این مراسم اظهار داشت: از تمام مدیران سازمان طی ۲۷ سال خدمت در سازمان تشکر و قدردانی می‌کنم و امیدوارم بتوانم در سنگر جدید با همکاری تشکل‌های مردمی، دینی و روحانیت معظم و همه فعالان عرصه تبلیغ، گامی موثر بردارم.

حجت الاسلام علیرضا سیاحت، رئیس جدید اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اصفهان در این مراسم خاطر نشان کرد: توجه به گام دوم انقلاب، تاکید به مسئله دانش بنیان شدن اداره تبلیغات اسلامی با تشکیل کمیته‌های مسئله محور، اهمیت به رسانه و طراحی مدل رسانه‌ای شبکه راهبران، اجرای برنامه‌های ویژه در حوزه بانوان و گسترش فعالیت‌های آموزشی و پرورشی از اهم برنامه‌ها و سیاست‌های بنده خواهد بود.

"سیاحت" رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اصفهان شد

"سیاحت" رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اصفهان شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha