شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجاب وعفاف

حوزه / دبیر بنیاد عفاف وحجاب استان قزوین گفت: از بین رفتن حیا و عفت بانوان در حال حاضر مهم ترین برنامه دشمنان علیه کشورهای اسلامی است و از همه مهم تر گرفتن چادر از زنان را در دستور کار قرار داده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، خانم ناهید همایونلو، عصر امروز در جمع بانوان فعال در حوزه عفاف و حجاب که در سالن اجتماعات بنیاد عفاف و حجاب استان قزوین برگزار شد، گفت: حجاب و عفاف موجب تکریم و حفظ آدمیت است و تاثیر زیادی در جلوگیری از گناه و لغزش در جامعه دارد.

وی خاطرنشان کرد: از بین رفتن حیا و عفت بانوان در حال حاضر مهم ترین برنامه دشمنان علیه کشورهای اسلامی است و از همه مهم تر گرفتن چادر از زنان را در دستور کار قرار داده اند.

استاد حوزه علمیه خواهران قزوین تصریح کرد: هدف اصلی توطئه های ویرانگر و هجمه های گسترده به ارزشهای دینی، انسانی و اسلامی که از سوی دنیای ضد دین و در راس آن صهیونیزم بین الملل انجام می شود، نابودی حجاب است.

وی ادامه داد: حجاب سدی برای جلوگیری از نفوذ آسیب به جامعه است و به همین دلیل دشمنان زدودن حجاب را در برنامه های فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و سیاسی مورد توجه قرار داده اند.

استاد حوزه علمیه خواهران قزوین اظهار کرد: امروز دشمن از طریق شبکه‌های ماهواره ای و مجازی نه تنها پوشش را از زنان گرفته، بلکه در تلاش برای از بین بردن حیا و عفت زنان در جامعه است.

دبیر بنیاد عفاف و حجاب استان قزوین تصریح کرد: رعایت حجاب و عفاف در جامعه یک نوع احترام کامل به حقوق اجتماعی مردم است و باید در صدر تمامی کارهای فرهنگی و اجتماعی قرار بگیرد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha