پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
آیت الله سید مصطفی موسوی اصفهانی

حوزه/ آیت‌الله موسوی اصفهانی با تاکید بر اینکه افرادی که تفکر سند ۲۰۳۰ را دارند، باید از آموزش و پرورش کنار گذاشته شوند، چرا که این سند خلاف شرع است، گفت: شرایط حضور طلاب طبق موازین قانونی در آموزش و پرورش فراهم شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، آیت‌الله سید مصطفی موسوی اصفهانی، روز سه شنبه در کمیته همکاری‌های حوزه علمیه و آموزش و پرورش استان همدان، اظهار داشت: خداوند در قرآن کریم بسیار بر مساله تزکیه تاکید کرده و این نقص‌هایی که امروز می‌بینیم به دلیل نبود یا ضعف تزکیه در برخی مسئولین است.

وی افزود: ورود حوزه علمیه به آموزش و پرورش برای تقویت این بُعد از وجود انسانی و پیاده کردن برنامه انبیا است و در این خصوص ۱۱ قسم در سوره مبارکه (والشمس) داریم.

مدیر حوزه‌ علمیه استان همدان یادآور شد: آموزش و پرورش زیربنای ساخت و تربیت انسان‌هایی است که سعادت امت به دست آنان است، اما از طرفی نیز تخصص حوزه‌های علمیه در بعد مسائل تزکیه از مراکز دیگر بیشتر است.

وی بیان داشت: هدف از ورود حوزه علمیه به آموزش و پرورش به معنای این نیست که فرهنگیان تخصص ندارند، اما از آنجایی که تخصص حوزه علمیه در امر تربیت است، بنابراین همکاری حوزه و آموزش و پرورش در این خصوص بسیار ضروری است.

آیت‌الله موسوی اصفهانی با تاکید بر اینکه افرادی که تفکر سند ۲۰۳۰ را دارند، باید از آموزش و پرورش کنار گذاشته شوند، چرا که این سند خلاف شرع است، خاطر نشان کرد: لازم است شرایط حضور طلاب طبق موازین قانونی در آموزش و پرورش فراهم شود.

وی با بیان اینکه حوزه‌های علمیه و آموزش و پرورش دو بال از لحاظ تربیت نیروی انسانی هستند، گفت: اولین زیربنای ساخت و تربیت افراد در آموزش و پرورش است.

۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha