جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام پروانه

حوزه / مدیر جذب و سازماندهی معاونت فرهنگی بعثـه‌ مقام معظم رهبری گفت: روحانیون کاروان های حج باید تمام وقت در خدمت زائران باشند تا اعمال را به نحو شایسته ای انجام دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام علی پروانه، مدیر جذب و سازماندهی معاونت فرهنگی بعثـه‌ مقام معظم رهبری، ظهر امروز در دومین نشست روحانیون معین و معینه های کاروان های حج تمتع که در مکه مکرمه برگزار شد، گفت: یکی از ره های استجابت دعا این است که اول در حق دیگران دعا کنید، چرا که دعا در حق دیگران شیوه صدیقه کبری(س) است.

وی خاطرنشان کرد: دعا در حق فرزندان بر اساس روایتی از پیامبر اکرم(ص) توسط والدین بسیار مهم است و پذیرفته می شود، پس به این نکته مهم نیز توجه داشته باشید.

وی ادامه داد: یکی از اهداف ارزشمند سفر حج، گردهمایی جمعی مسلمانان جهان است که باید از این فرصت استثنایی حداکثر استفاده را برد.

مدیر جذب و سازماندهی معاونت فرهنگی بعثـه‌ مقام معظم رهبری تصریح کرد: زائران بیت الله الحرام از مشغول شدن به اموری که موجب اتلاف وقت می‌شود، پرهیز کرده و از همه فرصت های معنوی برای انجام اعمال و در خلال آن معرفی دستاوردهای نظام استفاده کافی را ببرند.

حجت الاسلام پروانه عنوان کرد: وحدت، انسجام و یکپارچگی همان چیزی است که باید به جهان نشان بدهیم.

مدیر جذب و سازماندهی معاونت فرهنگی بعثـه‌ مقام معظم رهبری گفت: روحانیون باید تمام وقت در خدمت زائران باشند، چرا که قدر و موقعیت زمانی زائران را باید ارج نهاد تا در دنیا و آخرت عاقبت به خیر باشیم.

حجت الاسلام پروانه بیان کرد: با توجه به اهمیت حج، ضروری است احکام به صورت روان و ساده برای زائرین سرزمین وحی تبیین شود.

حجت الاسلام پروانه تصریح کرد: کنترل اعمال زائران با دقت انجام شود که زائران با اطمینان وآرامش قلبی به ادامه اعمال بپردازند.

روحانیون کاروان های حج تمام وقت در خدمت زائران باشند

روحانیون کاروان های حج تمام وقت در خدمت زائران باشند

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha