یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
ماموستا خدایی

حوزه/ امام جمعه شهرستان بانه گفت: استحکام قوه قضائیه و در راس آن شهید دکتر بهشتی برای دشمنان و منافقان به هیچ وجه قابل تحمل نبود و همین زمینه برای ترور این شخصیت بزرگ انقلاب و یارانش شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه دراستان کردستان، ماموستا عبدالرحمن خدایی، امروز در درس اخلاق طلاب اهل سنت شهرستان بانه اظهار داشت: برای حفظ مناسبات اجتماعی، حقوقی و... هر جامعه ای نیازمند داشتن سازوکاری بنام قوه قضائیه هستیم.

امام جمعه شهرستان بانه گفت: نقش قوه قضائیه امروز در هر جامعه ای اعم از اسلامی و غیراسلامی بسیار تاثیرگذار و حیاتی است، تمام مواردی که به نوعی با شئونات اجتماع سازگاری ندارد به این نهاد و سازمان می رسد و تصمیم گیری در این باره به عهده آنان می باشد.

ماموستا خدایی با اشاره به هفته قوه قضائیه و نیز فرا رسیدن سالگرد حملات تروریستی منافقان کوردل و شهادت دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یارانش، اظهار داشت: استحکام قوه قضائیه و در راس آن شهید دکتر بهشتی برای دشمنان و منافقان به هیچ وجه قابل تحمل نبود و همین زمینه برای ترور این شخصیت بزرگ انقلاب و یارانش شد.

وی افزود: بنابراین فتنه گران و عوامل نفاق در یک جنایت ضدبشری بزرگ بسیاری از نخبگان و چهره های ملی و مردمی را در یک عملیات بمب گذاری به شهادت رساندند که این نهایت وحشی گری منافقان که خود را به دروغ طرفدار خلق و مردم می دانند، بود.

امام جمعه شهرستان بانه تصریح کرد: البته این عملیات ضدبشری منافقان آغازی بر دیگر جنایات آنان بود و مردم کُرد در طول انقلاب اسلامی همواره این اعمال ضدبشری و تروریستی را از سوی این عوامل استکباری احساس کرده اند.

ماموستا خدایی در پایان سخنان خود گفت: امیدواریم که روزی فرا برسد که هیچ گروهک و فرقه تروریستی در جهان به ویژه در منطقه فعال نباشد و شاهد به آرامش رسیدن جهان اسلام باشیم، البته این مهم در گرو بصیرت و بینش دینی و سیاسی ماست.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha